Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?

Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?

Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione.
  1. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed migracją kalendarza.
  2. Aby dane z Kalendarza zostały poprawnie przeniesione, nazwa domeny w Zoho Mail musi być taka sama jak nazwa domeny na kontach źródłowych. Na przykład, jeśli Twoja domena na koncie źródłowym to abc.com, nazwa domeny w Zoho Mail powinna być taka sama.
Jeśli którykolwiek z tych warunków nie zostanie spełniony, dane kalendarza nie zostaną przeniesione do Zoho Mail.
    • Related Articles

    • Czy mogę przenieść dane mojego kalendarza i kontaktów od poprzedniego dostawcy poczty e-mail do Zoho Mail?

      Jeśli przeprowadzasz migrację danych z G Suite lub z Office 365, możesz zaznaczyć pole wyboru kalendarza i kontaktów w polu Dane, aby przeprowadzić migrację danych. Twoje dane od poprzedniego dostawcy poczty e-mail zostaną przeniesione na odpowiednie ...
    • Rezerwacja kalendarza

      Rezerwacja kalendarza przydaje się klientowi, aby zarezerwować spotkanie niemal natychmiast. Pozwala klientom zobaczyć, kiedy agenci wsparcia są dostępni i umożliwia im samodzielne zaplanowanie spotkania lub rozmowy telefonicznej. Na przykład Travis ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?

      Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień. Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...