Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?
Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione.
- Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed migracją kalendarza.
- Aby dane z Kalendarza zostały poprawnie przeniesione, nazwa domeny w Zoho Mail musi być taka sama jak nazwa domeny na kontach źródłowych. Na przykład, jeśli Twoja domena na koncie źródłowym to abc.com, nazwa domeny w Zoho Mail powinna być taka sama.
Jeśli którykolwiek z tych warunków nie zostanie spełniony, dane kalendarza nie zostaną przeniesione do Zoho Mail.
Related Articles
Czy mogę przenieść dane mojego kalendarza i kontaktów od poprzedniego dostawcy poczty e-mail do Zoho Mail?
Jeśli przeprowadzasz migrację danych z G Suite lub z Office 365, możesz zaznaczyć pole wyboru kalendarza i kontaktów w polu Dane, aby przeprowadzić migrację danych. Twoje dane od poprzedniego dostawcy poczty e-mail zostaną przeniesione na odpowiednie ...
Rezerwacja kalendarza
Rezerwacja kalendarza przydaje się klientowi, aby zarezerwować spotkanie niemal natychmiast. Pozwala klientom zobaczyć, kiedy agenci wsparcia są dostępni i umożliwia im samodzielne zaplanowanie spotkania lub rozmowy telefonicznej. Na przykład Travis ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?
Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień. Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...