Konsola administracyjna
Co to jest DKIM?
Domain Keys Identified Mail (DKIM) to metoda uwierzytelniania, która wykorzystuje szyfrowanie kluczem publicznym i prywatnym do sprawdzania poprawności wiadomości e-mail. Odbiorczy serwer poczty e-mail wykorzystuje kombinację klucza publicznego i ...
Co to są rekordy SPF?
Rekordy Sender Policy Framework (SPF) to rekordy DNS, które identyfikują serwery poczty e-mail, które mogą korzystać z określonej nazwy domeny. Pomaga to dodatkowo w identyfikacji wiadomości e-mail będących spamem, które mogą zostać wysłane przez ...
Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?
Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?
Twoje konto może zostać zablokowane z dwóch głównych powodów. Możliwe, że przekroczyłeś miejsce na koncie lub na Twoim koncie mogła zostać wykryta podejrzana aktywność spamowa. Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby dowiedzieć się, jak odblokowywać ...
Jak użytkownicy mogą odblokować swoje zablokowane konta Zoho Mail?
Po usunięciu przyczyny zablokowania konta (przekroczenie pamięci, wykrycie spamu itp.) użytkownik może odblokować konto na stronie Odblokuj mnie.