Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?

Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?

Twoje konto może zostać zablokowane z dwóch głównych powodów. Możliwe, że przekroczyłeś miejsce na koncie lub na Twoim koncie mogła zostać wykryta podejrzana aktywność spamowa.
Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby dowiedzieć się, jak odblokowywać konta.
    • Related Articles

    • Jak użytkownicy mogą odblokować swoje zablokowane konta Zoho Mail?

      Po usunięciu przyczyny zablokowania konta (przekroczenie pamięci, wykrycie spamu itp.) użytkownik może odblokować konto na stronie Odblokuj mnie.
    • Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?

      Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
    • Jak skonfigurować moje konto Gmail, aby pobierać wszystkie wiadomości e-mail w Zoho

      Jeśli potrzebujesz wszystkich e-maili z Gmaila, możesz zoptymalizować pobieranie, zmieniając ustawienia pobierania na swoim koncie w następujący sposób. 1. Zaloguj się do mail.zoho.com 2. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 3. W liczbie ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?

      Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...