Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?
Twoje konto może zostać zablokowane z dwóch głównych powodów. Możliwe, że przekroczyłeś miejsce na koncie lub na Twoim koncie mogła zostać wykryta podejrzana aktywność spamowa.
Zapoznaj się z
tą stroną pomocy, aby dowiedzieć się, jak odblokowywać konta.
Related Articles
Jak użytkownicy mogą odblokować swoje zablokowane konta Zoho Mail?
Po usunięciu przyczyny zablokowania konta (przekroczenie pamięci, wykrycie spamu itp.) użytkownik może odblokować konto na stronie Odblokuj mnie.
Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
Jak skonfigurować moje konto Gmail, aby pobierać wszystkie wiadomości e-mail w Zoho
Jeśli potrzebujesz wszystkich e-maili z Gmaila, możesz zoptymalizować pobieranie, zmieniając ustawienia pobierania na swoim koncie w następujący sposób. 1. Zaloguj się do mail.zoho.com 2. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 3. W liczbie ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?
Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...