Jak użytkownicy mogą odblokować swoje zablokowane konta Zoho Mail?

Jak użytkownicy mogą odblokować swoje zablokowane konta Zoho Mail?

Po usunięciu przyczyny zablokowania konta (przekroczenie pamięci, wykrycie spamu itp.) użytkownik może odblokować konto na stronie Odblokuj mnie.
    • Related Articles

    • Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?

      Twoje konto może zostać zablokowane z dwóch głównych powodów. Możliwe, że przekroczyłeś miejsce na koncie lub na Twoim koncie mogła zostać wykryta podejrzana aktywność spamowa. Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby dowiedzieć się, jak odblokowywać ...
    • Jak odzyskać konto e-mail, jeśli zapomniałem hasła?

      W przypadku zapomnienia hasła do konta Zoho Mail oferuje dwie opcje odzyskiwania konta. Możesz odzyskać swoje konto, używając zarejestrowanego numeru telefonu komórkowego lub dodatkowego identyfikatora e-mail. Na stronie logowania wprowadź swój ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
    • Jak skonfigurować moje konto Gmail, aby pobierać wszystkie wiadomości e-mail w Zoho

      Jeśli potrzebujesz wszystkich e-maili z Gmaila, możesz zoptymalizować pobieranie, zmieniając ustawienia pobierania na swoim koncie w następujący sposób. 1. Zaloguj się do mail.zoho.com 2. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 3. W liczbie ...