Użyj modelu AI, aby przewidzieć autentyczność roszczenia ubezpieczeniowego

Użyj modelu AI, aby przewidzieć autentyczność roszczenia ubezpieczeniowego

Wymóg

Zbuduj model AI, aby przewidzieć, czy roszczenie ubezpieczeniowe jest prawdziwe.

Przypadek użycia

Wniosek o ubezpieczenie zawiera formularz — Fraud Detection. Aby uniknąć zalania fałszywymi roszczeniami ubezpieczeniowymi, za każdym razem, gdy wprowadzany jest wpis do formularza, model AI automatycznie przewiduje, czy zgłoszone roszczenie jest fałszywe.

Kroki do naśladowania

1. Utwórz formularz z następującymi szczegółami:
Formularz
Nazwa łącza formularza
Typ pola
Nazwa pola
Nazwa łącza pola
Wykrywanie oszustw
Wykrywanie oszustw
Pojedyncza linia
Incydent ważność
Incydent_ważność
Waluta
Całkowita kwota roszczenia
Całkowita kwota roszczenia
 
 
Lista rozwijana
  • Nic
  • Policja
  • Karetka
  • Ogień
  • Inny
 
Organy, z którymi się skontaktowano
Organy, z którymi się skontaktowano
 
 
Numer
Miesięcy jako klient
Miesiące_jako_klient
 
 
Radio
  • Yes
  • No
Czy roszczenie dotyczące oszustwa?
Czy roszczenie dotyczące oszustwa

2. Dodaj pole prognozy z nazwą pola i nazwą linku do pola, odpowiednio, prawdopodobnie oszustwo i prawdopodobnie_to_be_oszustwo, do formularza wykrywania oszustw, podając następujące szczegóły:

3Utwórz przepływ pracy z następującymi szczegółami:

Kliknij Dodaj nową akcję i dodaj następujący fragment:
  1. disable Likely_to_be_Fraud;

4. Zaimportuj dane szkoleniowe do formularza Fraud Detection. Ułatwia to polu przewidywania analizowanie danych w formularzu i wykorzystanie uczenia maszynowego do przewidywania wartości pola dla wszystkich przyszłych rekordów.
 
Przykładowe dane szkoleniowe są dołączone jako plik do tego artykułu.

5. Przejdź do modeli AI w obszarze Mikrousługi i ponownie naucz model Prawdopodobne oszustwo. W ten sposób model AI zostanie przeszkolony z uwzględnieniem danych treningowych, które właśnie zaimportowaliśmy.

Zobacz jak to działa


    • Related Articles

    • Synchronizuj moduł klientów Quickbooks z Zoho Creator

      Wymóg Użyj źródła danych, aby zsynchronizować moduł klientów Quickbooks z aplikacją Zoho Creator. Przypadek użycia   Firma logistyczna prowadzi swoje dane klientów i konta w Quickbooks. Do rezerwacji korzystają z aplikacji do zarządzania logistyką ...
    • Okresowo przesyłaj pliki z Zoho Creator do Zoho Workdrive

      Wymóg Przeprowadź integrację między Zoho Creator i Zoho Workdrive i korzystaj z harmonogramów, aby co miesiąc przesyłać pliki z Creator do Workdrive. Przypadek użycia   Aplikacja do śledzenia projektów przechowuje pliki raportów ukończonych projektów ...
    • Kalkulacja czynszu na podstawie wielu wartości wybranych przez klientów na wydarzeniu

      Wymóg Oszacuj czynsz za nieruchomość na podstawie daty i godziny rezerwacji, a także liczby obecności. Przypadek użycia Wynajmowana jest sala bankietowa w hotelu. Oto struktura cenowa hali: Dzień Cena podstawowa (w USD) Liczba gości standardowych (w ...
    • Śledź cykl rozwoju oprogramowania

      Wymóg   Użyj funkcji Blueprints, aby śledzić i zarządzać procesem tworzenia oprogramowania. Przypadek użycia   Firma programistyczna wykorzystuje plany do śledzenia cyklu życia oprogramowania i zarządzania nim. Potrzebne są różne działania ...
    • Wyodrębnij zawartość pliku ZIP i wyślij e-mailem rozpakowane pliki

      Wymóg   Użyj Deluge, aby wyodrębnić plik ZIP i wysłać go pocztą e-mail jednym kliknięciem. Przypadek użycia   Aplikacja do zarządzania zasobami ludzkimi zawiera trzy formularze: Dodaj pracownika , Employee Payslips i Download My Payslips . Formularz ...