Wymóg
Zbuduj model AI, aby przewidzieć, czy roszczenie ubezpieczeniowe jest prawdziwe.
Przypadek użycia
Wniosek o ubezpieczenie zawiera formularz — Fraud Detection. Aby uniknąć zalania fałszywymi roszczeniami ubezpieczeniowymi, za każdym razem, gdy wprowadzany jest wpis do formularza, model AI automatycznie przewiduje, czy zgłoszone roszczenie jest fałszywe.
Kroki do naśladowania
1. Utwórz formularz z następującymi szczegółami:
Formularz | Nazwa łącza formularza | Typ pola | Nazwa pola | Nazwa łącza pola |
Wykrywanie oszustw | Wykrywanie oszustw | Pojedyncza linia | Incydent ważność | Incydent_ważność |
Waluta | Całkowita kwota roszczenia | Całkowita kwota roszczenia |
| | Lista rozwijana Nic Policja Karetka Ogień Inny
| Organy, z którymi się skontaktowano | Organy, z którymi się skontaktowano |
| | Numer | Miesięcy jako klient | Miesiące_jako_klient |
| | Radio | Czy roszczenie dotyczące oszustwa? | Czy roszczenie dotyczące oszustwa |
2. Dodaj pole prognozy z nazwą pola i nazwą linku do pola, odpowiednio, prawdopodobnie oszustwo i prawdopodobnie_to_be_oszustwo, do formularza wykrywania oszustw, podając następujące szczegóły:
3. Utwórz przepływ pracy z następującymi szczegółami:
Kliknij Dodaj nową akcję i dodaj następujący fragment:
- disable Likely_to_be_Fraud;
4. Zaimportuj dane szkoleniowe do formularza Fraud Detection. Ułatwia to polu przewidywania analizowanie danych w formularzu i wykorzystanie uczenia maszynowego do przewidywania wartości pola dla wszystkich przyszłych rekordów.
Przykładowe dane szkoleniowe są dołączone jako plik do tego artykułu.
5. Przejdź do modeli AI w obszarze Mikrousługi i ponownie naucz model Prawdopodobne oszustwo. W ten sposób model AI zostanie przeszkolony z uwzględnieniem danych treningowych, które właśnie zaimportowaliśmy.
Zobacz jak to działa