Pierwsze kroki
Co to są Snipety w Zoho Desk ?
Snipety w Zoho Desk to krótkie fragmenty kodu lub tekstowe szablony, które można wykorzystać do szybkiego dodawania odpowiedzi na często zadawane pytania lub standardowe komunikaty w procesie obsługi klienta. Są one bardzo przydatne w celu ...
Jaki jest limit przechowywania artykułów w bazie wiedzy?
Baza wiedzy jest nieocenionym zasobem dla Twoich klientów, ponieważ może pomóc pracownikom lub klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na ich pytania. I właśnie z tego powodu, podobnie jak nie ma limitów liczby zgłoszeń utworzonych w Zoho Desk, nie ...
Dlaczego relacja konto-kontakt zmienia się, gdy aktualizuję nazwę konta zgłoszenia?
Kontakt jest podstawowym identyfikatorem zgłoszenia. Nie można utworzyć zgłoszenia w Zoho Desk bez powiązania go z kontaktem. Oprócz zgłoszeń, kontakty są również powiązane z odpowiednimi kontami. Mając na uwadze powyższe czynniki, gdy zaktualizujesz ...
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?
Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC ...
Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?
Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania. Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. ...
Jak połączyć zgłoszenia w Desk?
Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...
Jak uniemożliwić niektórym identyfikatorom e-mail tworzenie zgłoszeń?
Nierzadko zdarza się, że firmy wysyłają biuletyny, promocje i pozdrowienia na skrzynkę pocztową pomocy technicznej. Istnieją również sytuacje, w których adres e-mail pomocy technicznej znajduje się w cc rozmowy lub otrzymujesz powiadomienia z ...
Czy mogę zmienić numer początkowy identyfikatora zgłoszenia?
Domyślnie każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny identyfikator zgłoszenia podczas jego tworzenia w Zoho Desk. Ten identyfikator zgłoszenia zaczyna się od 101, a następnie wzrasta. Ten identyfikator można zmienić, aby zaczynał się od innego ...
Czy mogę powiązać więcej niż jeden produkt ze zgłoszeniem?
Obecnie Zoho Desk umożliwia powiązanie tylko jednego produktu ze zgłoszeniem za pomocą pola Produkty.
Jak trwale zamknąć zgłoszenie?
W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...
Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?
Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
Jak dodać gwiazdkę do widoku listy zgłoszeń?
Widoki pomagają filtrować zgłoszenia w oparciu o preferencje, dzięki czemu nie trzeba przeglądać wszystkich zgłoszeń w Zoho Desk. Możesz pójść o krok dalej i oznaczyć niektóre widoki gwiazdką, aby nie musieć nawet przechodzić przez wszystkie widoki ...
Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?
Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet ...
Jak mogę śledzić nieodebrane czaty?
Zoho Desk automatycznie konwertuje nieodebrane czaty na zgłoszenia. Przydaje się to, gdy wszyscy agenci są zajęci lub gdy odwiedzający próbują połączyć się poza godzinami wsparcia. Możesz łatwo śledzić takie zgłoszenia w ekskluzywnym widoku o nazwie ...
Jak mogę zmusić agentów do wypełnienia obowiązkowych pól przed zamknięciem zgłoszenia?
Zoho Desk umożliwia ustawienie pól jako wymaganych, aby agenci byli zmuszeni do wprowadzenia ich wartości przed przesłaniem zgłoszenia. Dotyczy to zgłoszeń tworzonych ręcznie przez agentów. Ale w jaki sposób można wymusić wypełnienie wymaganych pól, ...
Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki list służą do grupowania zgłoszeń w oparciu o zdefiniowany zestaw kryteriów, dzięki czemu nie trzeba przeglądać wszystkich zgłoszeń w aplikacji. Można na przykład wyświetlić listę nieprzypisanych zgłoszeń lub zgłoszeń, których termin upływa w ...
Dlaczego klienci nie otrzymują odpowiedzi na moje zgłoszenia?
Może być wiele różnych powodów, dla których klienci nie otrzymują odpowiedzi na zgłoszenia wysłane z Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Pierwszym krokiem jest ustalenie, czy Zoho Desk próbował wysłać odpowiedź i nie był w stanie. Możesz ...
Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
Jak mogę przypisać lub przenieść wiele biletów zbiorczo?
Agenci z uprawnieniami do modyfikowania własności zgłoszeń mogą przypisywać lub ponownie przypisywać zgłoszenia zbiorczo. Takie podejście oszczędza czas, gdy wiele zgłoszeń jest nieprzypisanych lub musi zostać przeniesionych do konkretnego agenta. ...
Jak masowo oznaczać zgłoszenia jako spam?
Zgłoszenia spamowe to niechciane (często promocyjne) wiadomości wysyłane w dużych ilościach, które mogą zaśmiecać stronę widoku zgłoszeń i spychać w dół ważne zgłoszenia. Administratorzy mają możliwość aktywowania filtrów antyspamowych na swoim ...
Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki zgłoszeń to predefiniowane kategorie, które pomagają agentom w szybkim lokalizowaniu określonych typów zgłoszeń. Agenci mogą również tworzyć niestandardowe widoki dostosowane do ich konkretnych potrzeb, takie jak znajdowanie zgłoszeń ...
Jak zbiorczo zaktualizować wartość pola w biletach?
Możesz użyć funkcji masowej aktualizacji, aby zaktualizować wartość pola w wielu biletach jednocześnie. Pomoże to zaoszczędzić wiele czasu, który poświęciłbyś na indywidualną edycję biletów. Aby wykonać aktualizację zbiorczą, wykonaj kroki wymienione ...
Jak połączyć zgłoszenia, które znajdują się na dwóch różnych stronach?
Obecnie dwa lub więcej zgłoszeń można połączyć tylko wtedy, gdy należą do tego samego działu i znajdują się na tej samej stronie. Istnieje jednak sprytna sztuczka, która może pomóc w połączeniu zgłoszeń na jednej stronie - wyszukiwanie zaawansowane. ...
Jak ustawić status dostępności agenta?
Możesz ustawić swój status dostępności dla Zoho Desk, aby kontrolować, kiedy jesteś dostępny do odbierania nowych wiadomości e-mail lub czatów. Na przykład możesz ustawić swój status na Offline, jeśli zamierzasz pozostać z dala od komputera. Aby ...
Czy mogę monitorować czas logowania i wylogowania mojego agenta?
Nie. W Zoho Desk nie ma możliwości monitorowania czasu logowania i wylogowania agentów. Będziesz jednak mógł przeglądać zalogowanych agentów według ich aktualnego statusu: Online Offline Aby wyświetlić aktualny status agentów: Kliknij moduł Bilety. ...
Załączniki Zoho desk
Załączniki Załączniki do plików mogą obejmować materiały pomocnicze dla klientów, oferty/faktury wsparcia, umowy SLA, a także inną dokumentację wsparcia. Załączniki mogą być powiązane ze zgłoszeniami i przeglądane przez klientów w Centrum pomocy. Aby ...
Wprowadzanie czasu w Zoho des
Moduł Time Entry pozwala agentom rejestrować czas spędzony na pracy nad każdym zgłoszeniem. Menedżerowie wsparcia mogą później wygenerować raport, aby przejrzeć i przeanalizować czas spędzony w określonych okresach. Wpisy czasu przydadzą się do ...
Zamykanie działań w Zoho desk
Aktywności są zamykane tylko wtedy, gdy ich status zostanie zaktualizowany jako Zakończone. Aby zamknąć działanie: Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły. Otwórz kartę Aktywność w górnej części strony. W widoku listy aktywności najedź ...
Aktywność w Zoho desk
Aktywność to miejsce, w którym można tworzyć i kojarzyć zadania, zdarzenia i połączenia z biletami. Takie działania są wymienione zarówno w module Działania, jak i na stronie szczegółów zgłoszenia. Możesz także dodać aktywność, która jest powiązana ...
Rozwiązanie zgłoszeń w Zoho desk
Rozwiązanie Po zamknięciu zgłoszenia agent może wprowadzić szczegóły dotyczące sposobu jego rozwiązania w zakładce Resolution. Ta dokumentacja może pomóc innym agentom, którzy mogą napotkać podobne żądania w przyszłości. Po przesłaniu rozwiązania ...
zatwierdzanie zgłoszeń w zoho desk
Zatwierdzenie Najczęściej agenci nie mają uprawnień do podejmowania decyzji w sprawie wszystkich żądań klientów. Na przykład, niektóre firmy nie oferują zwrotów. Jednak klient mógł właśnie zakupić produkt z wadą produkcyjną i teraz żąda jego wymiany. ...
Czym są karty zgłoszeń?
Karty zgłoszeń umożliwiają powiązanie zgłoszeń z innymi standardowymi modułami w centrum pomocy. Zakładki te dostarczają kontekstowych informacji o zgłoszeniu, takich jak aktywność zgłoszenia, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Jak zmienić adres e-mail agenta?
Agenci mogą samodzielnie zmienić adres e-mail swojego konta w Zoho Desk. Wszystko, co muszą zrobić, to zastąpić istniejący adres e-mail nowym na stronie Konta Zoho. Aby zmienić adres e-mail, wykonaj poniższe czynności: Zaloguj się do konta Zoho Desk ...
Jak dodać podpis w zgłoszeniach?
Możesz dodać swój niestandardowy podpis do wiadomości e-mail z odpowiedziami wysyłanych z Zoho Desk i nawiązać kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Podpisy można dodawać według działów lub wspólnie dla wszystkich działów. Ważne: Podpis jest ...
Dlaczego warto zaplanować coroczną kopię zapasową danych?
Planowanie tworzenia kopii zapasowych danych to wydajna i wygodna opcja, która pozwala zautomatyzować proces tworzenia kopii zapasowych w regularnych odstępach czasu. Konfigurując harmonogram, można zapewnić regularne tworzenie kopii zapasowych ...
Jak mogę wykonać niestandardową kopię zapasową w Zoho Desk?
Aby utworzyć niestandardową kopię zapasową określonych rekordów, można użyć atrybutu "Data modyfikacji". Wprowadzając wartości "Data modyfikacji po" i "Data modyfikacji do", można zdefiniować konkretny okres, w którym zmodyfikowane rekordy zostaną ...
Czy mogę trwale usunąć rekordy z kosza?
Tak, użytkownicy z profilem administratora wsparcia mogą trwale usuwać rekordy z kosza w Zoho Desk. Aby trwale usunąć rekordy, które zostały wcześniej usunięte, wykonaj następujące kroki: Przejdź do Ustawienia ( ) > Administracja danymi > Kosz. W ...
Next page