Desk
Co to są Snipety w Zoho Desk ?
Snipety w Zoho Desk to krótkie fragmenty kodu lub tekstowe szablony, które można wykorzystać do szybkiego dodawania odpowiedzi na często zadawane pytania lub standardowe komunikaty w procesie obsługi klienta. Są one bardzo przydatne w celu ...
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?
Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC ...
Jak trwale zamknąć zgłoszenie?
W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...
Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?
Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?
Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet ...