Zoho Mail we własnej domenie Klienta

Zoho Mail we własnej domenie Klienta


Czy oferują Państwo hosting poczty elektronicznej z własną domeną?


Hosting własnych domen ( do 30)  klienta jest podstawową funkcjonalnością Zoho Mail. W Zoho Mail można hostować domenę samej poczty nie przenosząc do Zoho całego serwisu www. Licencjonowaniu podlega ilość osób korzystających z maila a nie ilość domen czy adresów.


Proces migracji z istniejącego dostawcy do Zoho Mail jest prosty. Możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail w domenie dla wszystkich swoich pracowników.

Krok 1: Dodaj i zweryfikuj swoją domenę lub kup nową domenę w Zoho.

Krok 2: Dodaj użytkowników i utwórz konta e-mail w domenie niestandardowej (lub) Importuj użytkowników z pliku CSV lub z Active Directory.

Krok 3: Utwórz konta e-mail w domenie dla grup, korzystając z list dystrybucyjnych, aby umożliwić wielu członkom odbieranie wiadomości e-mail z typowych kont, takich jak info@twojadomena.com lub kontakt@twojadomena.com.

Krok 4: Skonfiguruj rekordy MX swojej domeny, aby wskazywały serwery pocztowe Zoho, abyś mógł zacząć odbierać wiadomości e-mail na konta domeny w Zoho.

Krok 5: Jednocześnie rozpocznij migrację poczty e-mail dla swoich użytkowników.

    • Related Articles

    • Obsługa klienta — przegląd

      Zoho CRM zapewnia funkcje zarządzania obsługą klienta i usługami (Help Desk), takie jak sprawy (zgłoszenia problemów), rozwiązania (baza wiedzy), rozsyłanie spraw i eskalacja za pomocą reguł przepływu pracy oraz łatwe do wdrożenia formularze ...
    • Portal klienta — przegląd

      Dobre relacje z klientami mają kluczowe znaczenie dla sukcesu finansowego jako rekruter. Równie ważne jest skrócenie długich rozmów e-mailowych i zapewnienie płynnej współpracy. W portalu klienta Zoho Recruit Twoi klienci mogą tworzyć nowe oferty ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...