Zia - przegląd

Zia - przegląd

W dzisiejszym świecie firmy mają do czynienia z gigantycznymi rozmiarami danych, które pochodzą z wielu źródeł. Może to być proste zapytanie telefoniczne, które właśnie otrzymałeś, nowy obserwator na Twojej stronie na Facebooku lub odesłany e-mail w Twojej kampanii marketingowej. Zrozumienie takich danych oznaczałoby dla Ciebie cały świat, ponieważ jest to ogromny stos danych, w którym kryje się ogromna szansa biznesowa.

Zia jest asystentem sprzedaży opartym na sztucznej inteligencji w Zoho CRM. Optymalizuje dane CRM poprzez eksplorację danych i uczenie maszynowe, aby dostarczać kluczowe informacje biznesowe, takie jak prognozy sprzedaży, sugestie i alerty. Opiera się nie tylko na tym, co trafia do systemu, ale Zia dowiaduje się nawet, jak każdy sprzedawca korzysta z Zoho CRM ze wszystkich swoich analiz. Dzięki Zia możesz zrozumieć zachowanie swoich klientów i dostarczać spersonalizowane kampanie marketingowe oraz inne usługi, które mogą pomóc w poprawie sprzedaży.



Oto funkcjonalności Zia:
  1. Zia Voice - Rozmawiaj z Zia, aby uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na pytania związane z dowolnym modułem w Zoho CRM.
  2. Najlepszy czas na kontakt - Zawsze miej świadomość, kiedy najlepiej skontaktować się z Twoimi kontaktami i nie trać czasu na czekanie na odpowiedź.
  3. Przewidywanie konwersji - Utrzymuj silny potok sprzedaży, znając szanse na konwersję potencjalnych klientów i wygranie transakcji.
  4. Analiza trendów — przeglądaj kluczowe trendy metryk biznesowych i otrzymuj powiadomienia o anomaliach.
  5. Sugestie dotyczące makr — oszczędzaj czas, zapisując automatycznie sugerowane makra. Zia inteligentnie sugeruje makra na podstawie Twoich działań w CRM.
  6. Anomalie i sugestie przepływu pracy — Zia pomaga w powiadomieniach związanych z przepływem pracy, informując o ich skuteczności i unikając błędów wynikających z reguł przepływu pracy.
  7. Wzbogacanie danych — dbaj o kompletność i aktualność danych CRM.
Włączanie i wyłączanie funkcji Zia

Wszystkie funkcje związane z Zia są domyślnie włączone na Twoim koncie Zoho CRM. 

Wyłącz funkcję Zia

Możesz całkowicie wyłączyć powiadomienia Zia lub dla wybranych funkcji w dowolnym momencie w swojej organizacji, po czym przestaniesz otrzymywać powiadomienia od Zia. Powiadomienia, które do tej pory otrzymałeś od Zii, będą dostępne przez maksymalnie 15 dni, po czym znikną.

Aby wyłączyć funkcje związane z Zia:
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Zia > Powiadomienia.
  2. Na stronie Powiadomienia przełącz przycisk dla indywidualnego powiadomienia.

Zia will be displayed as a separate category in the Set up page.

    • Related Articles

    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Kreator prognoz Zia

      Konstruktor prognoz Zia to zestaw narzędzi dla administratorów CRM do tworzenia niestandardowych prognoz w ich firmie. Ten prosty i intuicyjny kreator może szybko przewidzieć prawdopodobne wyniki zarówno dla standardowych, jak i niestandardowych ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...