Zdefiniuj działania, które muszą być wyświetlane w przypadku kliknięcia lub gestu. Pomaga użytkownikowi wykonywać czynności, takie jak edycja, usuwanie, duplikowanie i przeglądanie rekordów.
Aby zdefiniować akcje szybkiego podglądu
- Przejdź do strony Projekt.
- Wybierz kartę Szybki podgląd.
- Wybierz sekcję Akcje.
Przejdź do wymaganej opcji z poniższej listy.
- Po kliknięciu rekordu
- Dla pojedynczego rekordu
- Aby kliknąć prawym przyciskiem rekord
- Dla wielu rekordów
- Kliknij ikonę (+). Pojawi się lista działań.
- Wybierz jedną akcję. Zostanie dodany do listy działań.
Po uzyskaniu dostępu do aplikacji, zauważysz, że akcja jest wykonywana lub wyświetlana w przypadku kliknięcia lub gestu.
Aby usunąć akcję
- Najedź na akcję na liście pod odpowiednią sekcją.
- Kliknij ikonę usuwania. Akcja zostanie usunięta z listy.
Po uzyskaniu dostępu do aplikacji okaże się, że akcja nie jest wyświetlana.
Aby edytować nazwy etykiet działań
- Najedź na akcję na liście pod odpowiednią sekcją.
- Kliknij ikonę edycji. Nazwa etykiety umożliwia edycję.
- Wpisz wymaganą nazwę akcji.
- Naciśnij enter. Zmiana została zapisana.
Po uzyskaniu dostępu do aplikacji zauważysz, że nazwa etykiety akcji uległa zmianie.
Notatka: Jeśli domyślne akcje systemowe nie spełniają Twoich wymagań, możesz tworzyć i dodawać akcje niestandardowe za pomocą przepływów pracy.