zatwierdzanie zgłoszeń w zoho desk
Zatwierdzenie
Najczęściej agenci nie mają uprawnień do podejmowania decyzji w sprawie wszystkich żądań klientów. Na przykład, niektóre firmy nie oferują zwrotów. Jednak klient mógł właśnie zakupić produkt z wadą produkcyjną i teraz żąda jego wymiany. W tego typu wyjątkowych okolicznościach agent pomocy technicznej może nie mieć uprawnień do samodzielnego podjęcia decyzji, ale będzie musiał uzyskać zgodę od kogoś w roli nadzorczej. Funkcja zatwierdzania w Zoho Desk pozwala z łatwością sobie z tym poradzić.
Aby przesłać zgłoszenie do zatwierdzenia:
Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
Otwórz kartę Zatwierdzanie u góry strony.
Kliknij Wyślij zatwierdzenie lub kliknij ikonę Dodaj ( ).
Wprowadź adres do (przełożonego), temat i opis zgłoszenia.
Kliknij przycisk Prześlij do zatwierdzenia.

Gdy zgłoszenie zostanie przesłane, wiadomość e-mail zawierająca link do zgłoszenia zostanie wysłana do przełożonego agenta, który będzie mógł zatwierdzić lub odrzucić zgłoszenie z poziomu widoku szczegółów zgłoszenia. Do momentu zatwierdzenia lub odrzucenia zgłoszenie jest wyświetlane jako "Oczekujące".
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...