Zasady punktacji

Zasady punktacji

Prioritise your leads, deals or contacts with Scoring Rules


    • Related Articles

    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
    • Ustawianie zasad przydziału

      Sukces sprzedaży jest ściśle powiązany z codziennymi czynnościami handlowców, takimi jak - liczba follow-upów, szybkość w kontaktach z klientami, udzielanie szybkich odpowiedzi na ich pytania i odpowiadanie na zgłoszenia do pomocy technicznej. ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Kopiowanie dostosowywania

      Większe organizacje z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont CRM do działania w całej organizacji. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdego CRM. Dzięki temu firmy nie chcą tracić czasu na indywidualne ...
    • Zautomatyzuj swój proces biznesowy

      Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...