Related Articles
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Ustawianie zasad przydziału
Sukces sprzedaży jest ściśle powiązany z codziennymi czynnościami handlowców, takimi jak - liczba follow-upów, szybkość w kontaktach z klientami, udzielanie szybkich odpowiedzi na ich pytania i odpowiadanie na zgłoszenia do pomocy technicznej. ...
Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów
Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM
Kopiowanie dostosowywania
Większe organizacje z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont CRM do działania w całej organizacji. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdego CRM. Dzięki temu firmy nie chcą tracić czasu na indywidualne ...
Zautomatyzuj swój proces biznesowy
Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...