Related Articles
Ustawianie zasad przydziału
Sukces sprzedaży jest ściśle powiązany z codziennymi czynnościami handlowców, takimi jak - liczba follow-upów, szybkość w kontaktach z klientami, udzielanie szybkich odpowiedzi na ich pytania i odpowiadanie na zgłoszenia do pomocy technicznej. ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Zautomatyzuj swój proces biznesowy
Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
Instalowanie aplikacji mobilnej CRM
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...