Related Articles
Konfigurowanie reguł przepływu pracy
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
Kopiowanie dostosowywania
Większe organizacje z wieloma oddziałami lub usługami mogą wymagać wielu kont CRM do działania w całej organizacji. Jednak podstawowe wymagania pozostają takie same dla każdego CRM. Dzięki temu firmy nie chcą tracić czasu na indywidualne ...
Zautomatyzuj swój proces biznesowy
Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
Tworzenie podformularza
Mówiąc prościej, podformularz to formularz pomocniczy lub tabela, które umożliwiają dodanie wielu pozycji do formularza podstawowego. Twoje dane CRM są często współzależne. Może zaistnieć konieczność powiązania wielu pozycji z jednym rekordem. Z ...
Automatyzacja przepływów pracy
Zarządzanie przepływem pracy pomaga zautomatyzować procesy rekrutacyjne. Możesz automatycznie przydzielać zadania użytkownikom na podstawie kryteriów zdefiniowanych w regułach i automatycznie aktualizować niektóre pola. Automatyzacja przepływu pracy ...