Zarządzanie wydajnością - wstęp
Zarządzanie wydajnością
Moduł zarządzania wydajnością Zoho People zapewnia różne narzędzia do pomiaru i oceny wydajności pracowników. Pomaga to w spójnym śledzeniu wydajności i zapewnianiu informacji zwrotnych w razie potrzeby.
Cele, KRA, kompetencje i zestawy umiejętności to cztery podstawowe moduły, które pomagają ukierunkować ocenę wydajności pracowników.
Moduł samooceny pomaga w samoanalizie i refleksji. Moduł opinii nie tylko otrzymuje informacje zwrotne od menedżera, ale także od współpracowników i innych zespołów. Pracownik może również podzielić się opinią na temat ogólnego doświadczenia związanego z oceną. Moduł podsumowujący pomaga w śledzeniu rozwoju pracowników w czasie, szczególnie w przypadku zmiany menadżera.
Oto ogólny przebieg cyklu zarządzania wydajnością w Zoho People.
Poznaj różne funkcje zarządzania wydajnością w Zoho People.
Related Articles
Praca z potencjalnymi klientami
Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
Zarządzanie Inventory
Zoho CRM wykracza poza tradycyjne funkcje związane ze sprzedażą i wspiera pełne zarządzanie cyklem sprzedaży poprzez integrację funkcji zarządzania zapasami. Dzięki temu firmy mogą zarządzać przedsprzedażową i posprzedażową księgowością w jednej ...
Zarządzanie zmianami
Zarządzanie zmianami .. Co to jest zarządzanie zmianami? Zarządzanie dyżurami lub zmianami odnosi się do zarządzania pracownikami w organizacji, którzy mają różne godziny pracy w zależności od zmiany, na której się znajdują. .. Dlaczego jest to ...
Zarządzanie terytorium — przegląd
Co to jest terytorium? Terytorium to rozgraniczenie struktury sił sprzedaży, według której konta klientów są grupowane i udostępniane sprzedawcom organizacji. Terytoria mogą być oparte na różnych czynnikach, takich jak geografia, branża, linia ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...