Zarządzanie wydajnością - wstęp

Zarządzanie wydajnością - wstęp

Zarządzanie wydajnością

Moduł zarządzania wydajnością Zoho People zapewnia różne narzędzia do pomiaru i oceny wydajności pracowników. Pomaga to w spójnym śledzeniu wydajności i zapewnianiu informacji zwrotnych w razie potrzeby.

Cele, KRA, kompetencje i zestawy umiejętności to cztery podstawowe moduły, które pomagają ukierunkować ocenę wydajności pracowników.

Moduł samooceny pomaga w samoanalizie i refleksji. Moduł opinii nie tylko otrzymuje informacje zwrotne od menedżera, ale także od współpracowników i innych zespołów. Pracownik może również podzielić się opinią na temat ogólnego doświadczenia związanego z oceną. Moduł podsumowujący pomaga w śledzeniu rozwoju pracowników w czasie, szczególnie w przypadku zmiany menadżera.

Oto ogólny przebieg cyklu zarządzania wydajnością w Zoho People. 

Poznaj różne funkcje zarządzania wydajnością w Zoho People.


      • Related Articles

      • Praca z potencjalnymi klientami

        Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
      • Zarządzanie Inventory

        Zoho CRM wykracza poza tradycyjne funkcje związane ze sprzedażą i wspiera pełne zarządzanie cyklem sprzedaży poprzez integrację funkcji zarządzania zapasami. Dzięki temu firmy mogą zarządzać przedsprzedażową i posprzedażową księgowością w jednej ...
      • Zarządzanie zmianami

        Zarządzanie zmianami .. Co to jest zarządzanie zmianami? Zarządzanie dyżurami lub zmianami odnosi się do zarządzania pracownikami w organizacji, którzy mają różne godziny pracy w zależności od zmiany, na której się znajdują. .. Dlaczego jest to ...
      • Zarządzanie terytorium — przegląd

        Co to jest terytorium? Terytorium to rozgraniczenie struktury sił sprzedaży, według której konta klientów są grupowane i udostępniane sprzedawcom organizacji. Terytoria mogą być oparte na różnych czynnikach, takich jak geografia, branża, linia ...
      • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

        Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...