Zapytanie o licencje i jak sobie poradzić z duplikatami

Zapytanie o licencje i jak sobie poradzić z duplikatami

1. Czy mogę wykupić dostęp do 10 kont w wersji Professional jedynie na miesiąc i po jednym miesiącu zrezygnować z subskrypcji i przejść na wersję Free bez negatywnych konsekwencji? 

2. Mam też pytanie odnośnie niektórych funkcjonalności. Testuję właśnie wersję Pro i nie wiem w jaki sposób poradzić sobie z duplikatami. Nie chcę, żeby do systemu "wpadali" Klienci o takich samych mailach lub numerach telefonów, bądź z niewypełnionymi wszystkimi polami formularza.



1. Tak może Pan wykupić dostęp do 10 kont w wersji Professional i przejść na wersję darmową w każdej chwili ( nie będą widoczne moduły którą są dostępne w wersji Professional).
2. Można w systemie ustawić w kontach dla pola email i numer telefonu "Do not allow duplicate values".

W zależności od wersji ustawiania robi się to tak:
a)
Wchodzi się do setup>dostosowanie>Pola
Trzeba wybrać moduł Konta, przy polu Email kliknąć na Edytuj, zaznaczyć opcję Do not allow duplicate values.
Tak samo zrobić dla pola Numer telefonu

b)
Wchodzi się do setup>moduły>Konta
Proszę wybrać pole Email, kliknąć na ikonkę zębatki, nacisnąć na Edit properties. W nowym oknie zaznaczyć "Do not allow duplicate values"
Na koniec Save Layout
    • Related Articles

    • Jakie formy płatności za licencje Zoho są akceptowane?

      Czy jest dostępna inna forma płatności za licencje Zoho niż karta kredytowa? Tak Zoho umożliwia kilka form płatności za licencje. Płatności za licencje Zoho można dokonać w formie miesięcznych bądź rocznych abonamentów. W przypadku płatności ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

      Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
    • Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?

      Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
    • Czy organizacje typu non-profit korzystają z Zoho?

      Witam Proszę o podanie dwóch informacji dotyczących organizacji typu non-profit:  1. Wysokość rabatu dla organizacji.  2. Podanie przykładów klientów -  organizacji społecznych korzystających z Zoho. Tak oczywiście Zoho ma setki, jeśli nie tysiące ...