Załączniki Zoho desk

Załączniki Zoho desk

Załączniki
Załączniki do plików mogą obejmować materiały pomocnicze dla klientów, oferty/faktury wsparcia, umowy SLA, a także inną dokumentację wsparcia. Załączniki mogą być powiązane ze zgłoszeniami i przeglądane przez klientów w Centrum pomocy.

Aby przesłać załącznik:

    Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Kliknij kartę Załączniki w górnej części strony.
    Kliknij łącze Dodaj załącznik lub ikonę Dodaj ( ).
    Wybierz plik, który chcesz przesłać.

Po załączeniu pliku zostanie on ustawiony jako "Prywatny" i nie będzie mógł być przeglądany przez użytkowników końcowych. Możesz kliknąć ikonę Więcej ( ), aby ustawić załącznik jako "Publiczny".

Aby usunąć załącznik:

    Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Kliknij zakładkę Załączniki w górnej części strony.
    Kliknij ikonę Więcej ( ) obok załącznika, a następnie kliknij Usuń z menu rozwijanego.

Możesz przesłać pojedynczy plik lub wiele plików dla każdego zgłoszenia. Rozmiar każdego pliku nie może przekraczać 20 MB.
    • Related Articles

    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...