Załączniki
Załączniki do plików mogą obejmować materiały pomocnicze dla klientów, oferty/faktury wsparcia, umowy SLA, a także inną dokumentację wsparcia. Załączniki mogą być powiązane ze zgłoszeniami i przeglądane przez klientów w Centrum pomocy.
Aby przesłać załącznik:
Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
Kliknij kartę Załączniki w górnej części strony.
Kliknij łącze Dodaj załącznik lub ikonę Dodaj ( ).
Wybierz plik, który chcesz przesłać.
Po załączeniu pliku zostanie on ustawiony jako "Prywatny" i nie będzie mógł być przeglądany przez użytkowników końcowych. Możesz kliknąć ikonę Więcej ( ), aby ustawić załącznik jako "Publiczny".
Aby usunąć załącznik:
Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
Kliknij zakładkę Załączniki w górnej części strony.
Kliknij ikonę Więcej ( ) obok załącznika, a następnie kliknij Usuń z menu rozwijanego.
Możesz przesłać pojedynczy plik lub wiele plików dla każdego zgłoszenia. Rozmiar każdego pliku nie może przekraczać 20 MB.
Related Articles
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Dodawaj, edytuj, klonuj, cofaj publikację i usuwaj artykuły KBase
Baza wiedzy to miejsce, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do artykułów z rozwiązaniami, które tworzysz w celu rozwiązania różnych problemów. Możesz tworzyć artykuły i grupować je w sekcjach niestandardowych, aby mieć do nich łatwy dostęp. ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...