Wstaw rekordy przez e-mail

Wstaw rekordy przez e-mail

Wymóg

Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów.

Przypadek użycia

Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, które są automatycznie wyodrębniane i dodawane jako rekordy.

Kroki do naśladowania

1. Twórz formularze z następującymi szczegółami:
Formularz
Nazwa łącza formularza
Typ pola
Nazwa pola
Nazwa łącza pola
E-maile kandydatów
Kandydat_e-maile
Nazwa
Nazwa
Nazwa
Email
Email
Email
Dane kandydata
Kandydat_Szczegóły
Pojedyncza linia
Pełne imię i nazwisko
Pełne imię i nazwisko
Telefon
Telefon
Numer telefonu
Email
Podstawowy adres e-mail
Podstawowy adres e-mail
Numer
Liczba lat doświadczenia
Liczba lat doświadczenia
Pojedyncza linia
Aktualny CTC
Aktualny CTC
Wiele linii
Oczekiwany CTC
Oczekiwany_CTC
Udostępnianie pliku
Wznawiać
ZC_File
 
Formularz Candidate Emails zawiera listę zakwalifikowanych kandydatów oraz ich adresy e-mail. Zespół HR wysyła wiadomość e-mail za pomocą tego formularza.
 
Gdy kandydat odpowie na wiadomość e-mail HR, dane kandydata są wyodrębniane i przechowywane w formularzu Dane kandydata. Osiąga się to za pomocą funkcji Dane formularza e-mail. Każdy formularz Zoho Creator zawiera dedykowany adres e-mail oraz szablon. Szczegóły można wysłać na adres e-mail w określonym formacie szablonu, a rekordy zostaną dodane do formularza.

2. Aby wyświetlić adres e-mail formularza, kliknij ikonę Właściwości formularza w prawym górnym rogu.


3. Aby wstawić rekordy do tego formularza za pomocą wiadomości e-mail, należy przesłać szczegółowe informacje na adres e-mail zaznaczony poniżej. Opcja Wyświetl szablon wyświetla szablon. Kliknij Zezwól wszystkim.


4. Rekordy do tego formularza można dodać, wysyłając wiadomość e-mail w poniższym formacie szablonu:
 
Teraz dodajmy przycisk w formularzu E-maile Kandydata, za pomocą którego HR może wysłać e-mail do kandydatów z prośbą o podanie szczegółów.

5. Kliknij ikonę + w obszarze raportu Wszystkie e-maile kandydatów > Szybki podgląd > Działania.


6. Dodaj nowy element działania, jak pokazano poniżej. Kliknij UTWÓRZ WORKFLOW.


7. Kliknij Dodaj nową akcję > Skrypt potopu > Utwórz własną i dodaj następujący fragment:
  1. sendmail
  2. [
  3. from :zoho.adminuserid
  4. to :input.Email
  5. subject :"Hiring email from Zylker"
  6. message : "Please enter your details without modifying the template, attach your latest resume, and reply to this email.<br /><br />Full Name : <br/>Phone : <br/>Primary Email Address : <br/>Total Years of Experience : <br/>Current CTC : <br/>Expected CTC :"
  7. ]

8. Aby wyświetlić przycisk w raporcie, kliknij Wszystkie wiadomości e-mail kandydatów > Konfiguruj pola dla sieci Web.


9. Kliknij +Dodaj pola > Przyciski > Wyślij e-mail.
 
Ponieważ kandydat odpowie na e-mail HR, musimy zapobiec dodaniu treści oryginalnego e-maila do formularza.

10. Utwórz przepływ pracy z następującymi szczegółami.
 
Wybieramy Zdarzenie formularza jako Walidacje podczas przesyłania formularza, ponieważ usuniemy dodatkową zawartość, gdy szczegóły zostaną zweryfikowane przed dodaniem do bazy danych.

11. Kliknij Dodaj nową akcję i dodaj następujący fragment w edytorze Deluge:
  1. input.Expected_CTC = input.Expected_CTC.getprefix("On");
 
Podczas odpowiadania na wiadomość e-mail, oryginalna wiadomość e-mail jest dołączana poniżej i zaczyna się od tekstu „Dnia <data> o <godzina>, <użytkownik> napisał: <oryginalny adres e-mail>”. Powyższy skrypt z zadaniem getPrefix uwzględni tylko tekst znajdujący się przed "On". Używamy pola Expected_CTC, ponieważ jest to ostatnie pole w szablonie, więc początkowo przechwyci zawartość oryginalnej wiadomości e-mail. Jest to również powód, dla którego ustawiliśmy typ tego pola na Multi Line, aby móc akceptować duże rozmiary tekstu.

Zobacz jak to działa


    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Wstaw rekord podczas procesu zatwierdzania

      Wymóg Wstaw rekord do formularza, gdy zatwierdzenie zostanie zatwierdzone lub odrzucone. Przypadek użycia   Organizacja charytatywna używa aplikacji do zatwierdzania uczniów, którzy potrzebują ich usług. Każdy student może ubiegać się o swój program, ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...