Wstaw rekord podczas procesu zatwierdzania

Wstaw rekord podczas procesu zatwierdzania

Wymóg

Wstaw rekord do formularza, gdy zatwierdzenie zostanie zatwierdzone lub odrzucone.

Przypadek użycia  

Organizacja charytatywna używa aplikacji do zatwierdzania uczniów, którzy potrzebują ich usług. Każdy student może ubiegać się o swój program, ale organizacja charytatywna zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia. Student składa wniosek za pomocą podstawowego Formularza Rejestracji, który jest przekazywany do kierownika, który zatwierdza lub odrzuca studenta. Akta ucznia należy następnie włożyć odpowiednio do stosu Zatwierdzonych lub Odrzuconych.

Kroki do naśladowania  

1. Utwórz formularze z następującymi szczegółami:
Formularz
Nazwa łącza formularza
Typ pola
Nazwa pola
Nazwa łącza pola
Rejestracja
Rejestracja
Nazwa
Nazwa
Nazwa
Telefon
Telefon
Numer_telefonu
Lista rozwijana
Pensja
Pensja
Lista rozwijana
Kwalifikacja
Kwalifikacja
Zatwierdzony
Zatwierdzony
Wyszukiwanie (rejestracja)
Rejestracja
Rejestracja
Odrzucony
Odrzucony
Wyszukiwanie (rejestracja)
Rejestracja
Rejestracja
 
2. Utwórz nowy proces zatwierdzania na podstawie formularza rejestracyjnego.
 
3. Dodaj nową osobę zatwierdzającą, która analizuje uczniów, aby określić kwalifikujących się.

Następnie skonfigurujmy akcje, które mają być wykonywane w ramach procesu zatwierdzania. Po dodaniu osoby zatwierdzającej powinniśmy o tym powiadomić za każdym razem, gdy uczeń złoży wniosek. Dlatego skonfigurujemy zadanie sendmaila za każdym razem, gdy do formularza rejestracyjnego zostaną dodane rekordy.

4. Kliknij Dodaj nową akcję w opcji Akcje do wykonania przy starcie i kliknij Powiadomienie > Wyślij e-mail. Skonfigurujmy wiadomość e-mail, która będzie wysyłana do zatwierdzających, informująca o zarejestrowaniu się ucznia.
 
5. Zatwierdzonego ucznia dodamy do formularza Zatwierdzony. Kliknij Dodaj nową akcję w obszarze Zatwierdź.

Kliknij Dostęp do danych > Dodaj rekord. 
 
 
6. Wybierz bieżący rekord do wstawienia do formularza Zatwierdzony i kliknij Zapisz.
 
7. Podobnie, w przypadku odrzucenia zatwierdzenia wstawimy zapis do formularza Odrzucone.
                                
Spowoduje to teraz wstawienie zatwierdzonych i odrzuconych uczniów w odpowiednich formularzach, które pomogą w kategoryzacji.

Zobacz jak to działa   

             

Punkty do zapamiętania  

  • Można to również zrobić za pomocą pola Radio w formularzu rejestracji z następującymi opcjami: Zatwierdzone, Odrzucone i W toku zatwierdzania. To pole Radio powinno być zaznaczone jako wyłączone podczas ładowania formularza. W trakcie zatwierdzania można oznaczyć jako wartość domyślną. Po zatwierdzeniu rekordu pole Radio można oznaczyć jako Zatwierdzone, a pole można oznaczyć jako Odrzucone. Raport Wszystkie rejestracje można następnie pogrupować na podstawie tego pola Radio. 
    • Related Articles

    • Proces zatwierdzania: przegląd

      W Twojej firmie może być kilka przypadków, w których pewne działania wymagają zatwierdzenia przez jednego lub więcej decydentów wyższego szczebla. Na przykład przedstawiciele handlowi oferujący klientom rabaty na produkty, zanim to zrobią, muszą ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Zautomatyzuj swój proces biznesowy

      Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
    • Zaktualizuj istniejący rekord za pomocą formularzy bezstanowych

      Wymóg   Użyj szczegółów określonych w formularzu bezstanowym, aby zmodyfikować rekordy w formularzu głównym. Przypadek użycia   W systemie zarządzania zamówieniami klient złożył zamówienie i chce je anulować. Administratorzy dopuszczają anulowanie ...
    • Rodzaje raportów

      Rodzaje raportów Zoho Creator zapewnia różne opcje przekształcania danych w sensowne raporty, które zawierają istotne informacje dla zamierzonych odbiorców. Raport listy: Rekordy są wyświetlane jako wiersze informacji, z polami w nagłówku kolumny i ...