Wprowadzanie czasu w Zoho des

Wprowadzanie czasu w Zoho des

Moduł Time Entry pozwala agentom rejestrować czas spędzony na pracy nad każdym zgłoszeniem. Menedżerowie wsparcia mogą później wygenerować raport, aby przejrzeć i przeanalizować czas spędzony w określonych okresach.
Wpisy czasu przydadzą się do analizy niektórych kluczowych wskaźników help desk, w tym:
    Czas spędzony nad każdym zgłoszeniem utworzonym w dziale pomocy technicznej.
    Całkowita liczba godzin rozliczeniowych agenta w określonych okresach, np. w tygodniu lub miesiącu.
    Całkowity koszt wsparcia na agenta lub konto klienta.
Aby dodać wpis czasu:
    Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Kliknij zakładkę Time Entry w górnej części strony.
    Kliknij łącze Dodaj wpis czasu lub ikonę Dodaj ( ).
    Na stronie Add Time Entry określ spędzony czas i powiązane koszty.
    Kliknij przycisk Wyślij, aby dodać wpis.
Aby edytować wpis czasu:
    Otwórz bilet, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Kliknij zakładkę Time Entry w górnej części strony.
    Najedź kursorem myszy na wpis i kliknij ikonę Edytuj ( ).
    Wprowadź niezbędne zmiany we wpisie czasu i kliknij przycisk Zapisz.
Aby usunąć wpis czasu:
    Otwórz bilet, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Kliknij zakładkę Time Entry w górnej części strony.
    Najedź kursorem myszy na wpis i kliknij ikonę Usuń ( ).
    Kliknij OK, aby usunąć.
    • Related Articles

    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Karta czasu pracy pracowników

      Karta czasu pracy pracowników Karta czasu pracy Zoho pozwala pracownikowi dodawać zadania i śledzić czas spędzony na różnych stanowiskach i powiązanych projektach. Korzystając z karty czasu pracy, pracownik może rejestrować czas pracy, tworzyć ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?

      Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).