Włączanie Zoho PhoneBridge
Zanim zaczniesz używać Phone Bridge, musisz go włączyć z poziomu swojego konta Zoho CRM.
Aby włączyć PhoneBridge
- Wybierz kolejno Konfiguracja > Kanały > Telefonia.
Kliknij opcję Włącz PhoneBridge .
Notatka
- Otrzymasz następujący komunikat o błędzie: „Administrator nie włączył telefonii w Zoho”, jeśli spróbujesz zintegrować system PBX bez włączania Phonebridge w Zoho CRM.
Related Articles
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów
Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM
Usuwanie konta Zoho CRM
Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...