Włączanie Zoho PhoneBridge

Włączanie Zoho PhoneBridge

Zanim zaczniesz używać Phone Bridge, musisz go włączyć z poziomu swojego konta Zoho CRM.
Aby włączyć PhoneBridge
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Kanały > Telefonia.
  2. Kliknij opcję Włącz PhoneBridge .

Notatka
  1. Otrzymasz następujący komunikat o błędzie: „Administrator nie włączył telefonii w Zoho”, jeśli spróbujesz zintegrować system PBX bez włączania Phonebridge w Zoho CRM.
    • Related Articles

    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...