Utwórz niestandardowy układ
Ta strona dotyczy tylko raportu typu listy.
Aby utworzyć niestandardowy układ do szybkiego podglądu:
Przejdź do strony Projekt raportu.
- Wybierz kartę Szybki podgląd
- Kliknij opcję Układ niestandardowy. Pojawi się okno Zbuduj swój układ.
- Kliknij od podstaw.
- Wybierz opcję Tekst.
- Przeciągnij i upuść elementy tekstowe w obszarze projektu.
- Wybierz obraz.
- Przeciągnij i upuść żądany typ obrazu w obszarze projektowania.
- Przypisz pola do elementów w układzie.
- Ustaw właściwości wyświetlania dla pól.
- Sformatuj tekst i obrazy w układzie.
- Zamknij projektanta układu. Utworzony układ niestandardowy jest dodawany do sekcji układów w szybkim podglądzie.
Gdy uzyskasz dostęp do aplikacji, szybki podgląd raportu listy zostanie wyświetlony w tym niestandardowym układzie.
Aby ustawić właściwości układu:
- Kliknij ikonę pulpitu w prawym górnym rogu okna.
- Wybierz liczbę kolumn lub podaj niestandardowe specyfikacje.
- Kliknij Gotowe, aby zapisać.
Aby wprowadzić nazwę układu:
- Kliknij ikonę edycji pod domyślną nazwą.
- Wprowadź nazwę
- Naciśnij klawisz Enter. Nazwa zostanie zapisana.
Aby utworzyć formatowanie warunkowe:
- Kliknij opcję Konfiguruj w sekcji Styl. Pojawi się okno formatowania.
- Wybierz formatowanie.
- Określ kryteria warunku.
- Wprowadź imię.
- Kliknij Zapisz. Reguła formatowania warunkowego zostanie zapisana.
Aby usunąć element z układu:
- Wybierz element, który chcesz usunąć.
- Kliknij przycisk Usuń element, aby usunąć ten element.
Related Articles
Portal niestandardowy
Portale niestandardowe w Recruit są przeznaczone dla administratorów, aby rozszerzyć dostęp Recruit do swoich klientów, kontaktów i Kandydatów. Użytkownik portalu może uzyskać dostęp do modułów i niektórych powiązanych danych, takich jak oferty ...
Ustaw układ szybkiego podglądu
Ta strona dotyczy wszystkich typów raportów z wyjątkiem arkusza kalkulacyjnego, wykresu przestawnego i tabeli przestawnej Układy typu listy można ogólnie podzielić na tabelaryczne i nietabelaryczne. Możesz wykonać następujące czynności: Aby ustawić ...
Utwórz plan
Blueprint w Zoho Recruit to internetowa replika Twojego procesu rekrutacji offline, zaprojektowana, aby pomóc Ci przeprowadzić proces rekrutacji w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób, bez luk. Dzięki Blueprint możesz: Zdefiniuj każdy etap ...
Zainicjuj prośbę o zatwierdzenie, gdy wnioskodawca ma niską zdolność kredytową
Wydanie: Przedsiębiorstwo | Branża: bankowość i pożyczki | Funkcja: Proces zatwierdzania Scenariusz Noah Parker jest specjalistą ds. pożyczek w bostońskiej firmie finansowej, która specjalizuje się w udzielaniu pomocy finansowej małym i średnim ...
Utwórz funkcję wyszukiwania, aby dynamicznie filtrować raport
Wymóg Utwórz funkcję wyszukiwania dla użytkowników, aby znaleźć określone rekordy na podstawie ich zapytań wyszukiwania. Przypadek użycia Aplikacja do zarządzania zamówieniami jest używana przez firmę do przechowywania danych klientów, a agentów ...