Usuwanie wydarzeń i połączeń z "Działań" / CRM 2016
XYZ:
Mam 3 kwestie, których nie potrafię rozwiązać z opisu i dokumentacji.
1. Usunąć wydarzenia z "Działań"
2. Usunąć połączenia z "Działań"
Odp.:
1. Wydarzenia z działań usuwa się poprzez kliknięcie w checkbox (te okienko z lewej strony) i w tym momencie na górze pojawia się przycisk "Usuń".
2. Tak samo usuwa się połączenia z działań, poprzez kliknięcie w checkbox (te okienko z lewej strony) i w tym momencie na górze pojawia się przycisk "Usuń".
Related Articles
Rejestrowanie połączeń
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
Usuwanie konta Zoho CRM
Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Czy można w Zoho CRM usunąć przyciski do tworzenia wydarzeń i połączeń?
W Zoho CRM chciałbym używać tylko tworzenie zadań, natomiast nie potrzebuje tworzenia wydarzeń, połączeń i tworzenia notatek. Czy można usunąć przyciski do tworzenia tych aktywności? Nie da się wyłączyć tylko dwóch przycisków to tworzenia wydarzeń i ...