Usuwanie możliwości zmiany właściciela dla użytkownika
Niestety rozwiązanie wymaga płatnej wersji.
- trzeba stworzyć nowy profil (Ustawienia>Użytkownicy&Pozwolenia>Profile: Kliknąć na nowy profil)
-
W "Nazwa profilu" oczywiście wpisujemy nazwę indentyfikującą tworzony
profil, w "Klonuj profil" wybiera się z którego gotowego profilu mają
zostać skopiowane uprawnienia. Jeżeli chodzi o osobę z możliwością
ustawiania CRM, wybiera się Administratora, jeżeli o zwykłego
użytkownika, wtedy wybiera się Standardowy.
- Po utworzeniu profilu, powinno nas przenieść do strony nowo utworzonego profilu. Klikamy tam na Edytuj.
-
Trzeba znaleźć duże napisy Narzędzie Uprawnienia, w nim pole o nazwie
"Zmień właściciela", proszę odznaczyć te pole, następnie zjechać na dół i
kliknąć Zapisz.
- Kolejnym krokiem będzie nadanie nowo utworzonego
profilu użytkownikowi. Żeby to zrobić, trzeba wejść w
Ustawienia>Użytkownicy&pozwolenia>Użytkownicy: kliknąć na
nazwę użytkownika. Teraz proszę kliknąć na Edytuj, które jest na tym
samym poziomie co Wróć.
Related Articles
Usuwanie konta Zoho CRM
Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
Kończy się przestrzeń dyskowa dla użytkownika
Witam, Opcja zmiany limitów rozmiaru skrzynki pocztowej dla użytkownika dostępna jest w płatnej wersji poczty. Aby przydzielić dodatkową przestrzeń dyskową dla użytkownika należy : 1.Zalogować się do poczty na konto Super Administratora 2.Z menu w ...
Lista konkurentów na Możliwości ( Opportunity)
Czy można edytować layout dla rubryki Competitors w zakładce Potentials? Lista dołączona do "możliwości" CRM nie może być edytowana. Zawiera 4 pola. Nazwę Konkurenta, jego stronę www, silne i słabe strony jego oferty. Tyle jest w systemie. Jeżeli ...
Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?
Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
Testuj zmiany aplikacji za pomocą środowiska testowego
Wymóg Przepływy pracy w aplikacji należy przetestować, aby upewnić się, że działa zgodnie z oczekiwaniami, przed udostępnieniem aktualizacji użytkownikom. Przypadek użycia Aplikacja do zarządzania zamówieniami zawiera dwa formularze, jeden do ...