Usuwanie możliwości zmiany właściciela dla użytkownika

Usuwanie możliwości zmiany właściciela dla użytkownika

Niestety rozwiązanie wymaga płatnej wersji.

 - trzeba stworzyć nowy profil (Ustawienia>Użytkownicy&Pozwolenia>Profile: Kliknąć na nowy profil)
 - W "Nazwa profilu" oczywiście wpisujemy nazwę indentyfikującą tworzony profil, w "Klonuj profil" wybiera się z którego gotowego profilu mają zostać skopiowane uprawnienia. Jeżeli chodzi o osobę z możliwością ustawiania CRM, wybiera się Administratora, jeżeli o zwykłego użytkownika, wtedy wybiera się Standardowy.
 - Po utworzeniu profilu, powinno nas przenieść do strony nowo utworzonego profilu. Klikamy tam na Edytuj.
 - Trzeba znaleźć duże napisy Narzędzie Uprawnienia, w nim pole o nazwie "Zmień właściciela", proszę odznaczyć te pole, następnie zjechać na dół i kliknąć Zapisz.
 - Kolejnym krokiem będzie nadanie nowo utworzonego profilu użytkownikowi. Żeby to zrobić, trzeba wejść w Ustawienia>Użytkownicy&pozwolenia>Użytkownicy: kliknąć na nazwę użytkownika. Teraz proszę kliknąć na Edytuj, które jest na tym samym poziomie co Wróć.

    • Related Articles

    • Usuwanie konta Zoho CRM

      Każda okoliczność, która skłania Cię do zaprzestania świadczenia usługi Zoho CRM lub usunięcia nieużywanego konta, możesz usunąć konto CRM. Podobnie, jeśli pracownik nie korzysta już z konta org CRM, możesz je dezaktywować lub usunąć. Punkty do ...
    • Kończy się przestrzeń dyskowa dla użytkownika

      Witam, Opcja zmiany limitów rozmiaru skrzynki pocztowej dla użytkownika dostępna jest w płatnej wersji poczty. Aby przydzielić dodatkową przestrzeń dyskową dla użytkownika należy : 1.Zalogować się do poczty na konto Super Administratora 2.Z menu w ...
    • Lista konkurentów na Możliwości ( Opportunity)

      Czy można edytować layout dla rubryki Competitors w zakładce Potentials? Lista dołączona do "możliwości" CRM nie może być edytowana. Zawiera 4 pola. Nazwę Konkurenta, jego stronę www, silne i słabe strony jego oferty. Tyle jest w systemie. Jeżeli ...
    • Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?

      Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
    • Testuj zmiany aplikacji za pomocą środowiska testowego

      Wymóg Przepływy pracy w aplikacji należy przetestować, aby upewnić się, że działa zgodnie z oczekiwaniami, przed udostępnieniem aktualizacji użytkownikom. Przypadek użycia Aplikacja do zarządzania zamówieniami zawiera dwa formularze, jeden do ...