Ustawianie szablonu e-mail z automatycznym wypełnianiem danych

Ustawianie szablonu e-mail z automatycznym wypełnianiem danych

Proszę wejść do Ustawienia>Szablony>Szablony wiadomości email

Wciskamy Nowy szablon

W Typ Rekordu wybiera się skąd będą Państwo wysyłali te maile. Czyli w którym z modułów wcisną Państwo wyślij email.
Nazwa szablonu i Przechowywać w nie decyduje o czymkolwiek, więc można to uzupełnić według uznania.
W Od wybiera się kto będzie wyświetlany jako nadawca.
W Temat piszemy temat jaki dostanie klient gdy się do niego wyśle mail
Odpowiedz do oznacza, że jeżeli ktoś odpisze na maila, to na jaki mail odeśle odpowiedź.
Dodaj Sygnaturkę Użytkownika, ustawienie pozwalające na podpinanie sygnaturek użytkownika ustawionych w Ustawienia Osobiste.
Dołącz pliki, pozwala na automatyczne dołączanie wrzuconego dokumentu.


W końcu możemy przejść do samego sedna sprawy.
Mają Państwo tu 4 Pola, 3 mniejsze i 1 większe.
3 mniejsze służą do automatycznego uzupełnienia danych.
Dostępne Pola Scalone: W tym polu można wybrać skąd ma pobrać dane. Można wybrać klienta, kontakt, ofertę itp.
Po wybraniu Dostępne Pola Scalone, w Wybierz Pole wybieramy jakie pole chcemy wyciągnąć i w maila wkleić dane. Po zrobieniu tego, w polu Skopiuj wartość Pola Scalonego pojawi się tekst który trzeba wkleić mail.
Dla przykładu, ja w Dostępne Pola Scalone wybiorę Leady, następnie w Wybierz Pole wybiorę Imię. Teraz kopiuję z pola Skopiuj wartość Pola scalonego: ${Leads.First Name}

W dużym oknie piszę:
Witam ${Leads.First Name}, przesyłam propozycję.

Co to oznacza?

Gdy wyślę mail do Leada który ma na imię Adam, to używając tego szablonu dostanie on to:
Witam Adam, przesyłam propozycję.

Gdyby to była Dorota:
Witam Dorota, przesyłam propozycję.

Czyli w wysłanej wiadomości, zamiast ${Leads.First Name} będzie imię leada do którego wysyłam wiadomość.

Ciekawostka, w temacie także mogę wklejać owe zamienniki.
Jeżeli w Temat dałbym:
Witaj ${Leads.First Name}!

To do Adama przyszedłby mail o tytule: Witaj Adam!
    • Related Articles

    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...