Tworzenie podróży przez CommandCenter

Tworzenie podróży przez CommandCenter

Co to jest CommandCenter?

CommandCenter umożliwia tworzenie online replik procesów biznesowych przy użyciu wielu modułów. Jest to idealne rozwiązanie dla organizacji, które mają kilka działów, usług lub aplikacji innych firm uczestniczących w zwieńczeniu jednego procesu biznesowego.

Na przykład proces sankcjonowania pożyczki, zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie zapasami, handel elektroniczny itp. są procesami długotrwałymi, złożonymi i skomplikowanymi, w których każdy poziom obejmuje wiele transakcji. Aby upewnić się, że proces przebiega bez zakłóceń, ważne jest dokładne monitorowanie każdego etapu i zbieranie prognoz dotyczących: ogólnej wydajności, stagnacji lub luk w etapach oraz opóźnień podczas przejścia.

CommandCenter umożliwia projektowanie tych skomplikowanych procesów i łączenie ze sobą niezależnych zespołów i modułów w celu uzyskania zbiorczego i dokładnego wglądu w jego wydajność.

Różnica między CommandCenter a Blueprint

W Blueprint możesz stworzyć proces dla pojedynczego modułu, podczas gdy w CommandCenter możesz stworzyć podróż przy użyciu wielu modułów i aplikacji firm trzecich lub Zoho.
Na przykład zaprojektowałeś doskonale funkcjonalny i produktywny plan procesu łańcucha dostaw w swojej organizacji. Kilka lat później Twoja firma zaczyna również zarządzać innymi obszarami, takimi jak zarządzanie dostawcami, transakcje finansowe i usługi śledzenia przesyłek kurierskich.
Aby upewnić się, że proces SCM przebiega sprawnie przez wszystkie te usługi i nie zatrzymuje się na żadnym konkretnym tranzycie, decydujesz się uwzględnić wszystkie procesy w istniejącym planie. Jednak zdajesz sobie sprawę, że chociaż te procesy znajdują się w CRM, nie są częścią pojedynczego modułu, a zatem nie można ich dodać do jednego konstruktora procesów. Tutaj pomoże Ci CommandCenter.
W CommandCenter można tworzyć złożone i szeroko zakrojone podróże, które łączą wiele modułów i aplikacji innych firm w ramach jednego konstruktora procesów, aby uzyskać widok z lotu ptaka na wydajność procesu.

Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z profilem uprawnień Zarządzaj automatyzacją mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.

Scenariusze biznesowe

Przyjrzyjmy się kilku scenariuszom biznesowym, w których CommandCenter może być efektywnie wykorzystywany.

Procesy sankcji kredytowych

Zylker Finances zapewnia pomoc finansową małym i średnim przedsiębiorstwom. Wnioskodawcy poszukujący pożyczki wpisują niezbędne dane we wniosku o pożyczkę i przekazują go do dalszego przetwarzania. Podczas tego procesu ich formularz przechodzi przez różne etapy i działy, takie jak wstępne zatwierdzenie, weryfikacja dokumentów, zwolnienie środków, weryfikacja prawna i wstępne zamknięcie przed zatwierdzeniem określonej kwoty. Tutaj każdy etap odgrywa kluczową rolę w przesunięciu wniosku do kolejnych etapów i finalnie w zakończeniu procesu. Dlatego replika online tego procesu powinna być w stanie uchwycić szczegóły, takie jak etapy, w których aplikacja jest zablokowana, pominięcie etapu, ilość czasu spędzonego na jednym etapie i nie tylko.

Kreator podróży w CommandCenter stanowi do tego idealną platformę, umożliwiając dodawanie etapów i przejść z wielu modułów CRM. Można nawet zdefiniować termin zakończenia procesu, dodać automatyczne akcje między etapami, włączyć akcje podczas przejść, które można przechwycić w różnych modułach i nie tylko. Oto przykład, jak podróż będzie wyglądać w CommandCenter.


Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zylker Logistics prowadzi działalność w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Prowadzi transakcje z kilkoma działami — jednostkami produkcyjnymi, dostawcami, logistyką wysyłek i usługami stron trzecich — w celu zakończenia cyklu produkcji i dostaw. Ich cykl SCM podąża tą drogą:

  • Biznes zaczyna się od zainteresowania konsumentów jednym z ich produktów.
  • Dostępność produktu jest przeglądana w inwentarzu, a szczegóły magazynowe są wyświetlane konsumentowi.
    • Jeśli żądany/wyszukany produkt jest niedostępny, żądanie zakupu jest wysyłane do dostawcy/sprzedawcy.
    • Gdy produkt znajdzie się w magazynie, stany magazynowe są aktualizowane, a do konsumenta wysyłane jest powiadomienie (w razie potrzeby, a następnie inne działania lead nurturing).
  • Konsument rezerwuje produkt, płaci przez bramkę płatniczą i otrzymuje szczegóły wysyłki za pośrednictwem poczty e-mail, SMS-a i powiadomienia z aplikacji.
  • Przesyłka jest śledzona, a konsument jest informowany o każdym opóźnieniu lub wcześniejszej dostawie.
  • Produkt jest dostarczany, a cykl SCM dla tego konsumenta jest zamknięty.

Od momentu, gdy kupujący wykaże zainteresowanie produktem, aż do jego pomyślnej dostawy, SCM tworzy sieć obejmującą osoby, organizacje, działy, działania i zasoby, których kulminacją jest cykl sprzedaży i zakupu. Wszystkie te punkty styku dodają wartość do operacji SCM i ważne jest, aby monitorować, zarządzać i śledzić wydajność oraz zbierać dokładne informacje na temat wydajności.

Replikacja tej podróży za pomocą CommandCenter da szczegółowe informacje o etapach, które napędzają ruch produktu do następnego poziomu, etapach, w których produkt się zatrzymuje, czasie spędzonym w określonym stanie i nie tylko.


Te metryki z kolei mogą pomóc w zrewidowaniu istniejącego procesu, ściślejszej kontroli nad powiązanymi kosztami, prognozowaniu zachowań zakupowych klientów, rzuceniu światła na wysiłki związane z pielęgnowaniem potencjalnych klientów i innych rzeczach, które mają wpływ na wyniki firmy.

Podstawowe elementy w CommandCenter

Podobnie jak w przypadku planu, musisz zdefiniować stany i przejścia w CommandCenter.

Konstruktor podróży CommandCenter jest taki sam jak w Planie. Tutaj możesz zbudować jeden model biznesowy przy użyciu różnych modułów i aplikacji innych firm. 

Stany to różne etapy podróży, na przykład we wspomnianym wyżej procesie sankcji pożyczki: oczekiwanie na wstępne zatwierdzenie, oczekiwanie na ręczne zatwierdzenie, weryfikacja dokumentów to różne stany.

Przejście jest łącznikiem między różnymi stanami. Określa warunki wymagane do przejścia rekordu z jednego stanu do drugiego. Na przykład warunek wymagany do przejścia wniosku o pożyczkę z weryfikacji dokumentów na odrzucenie pożyczki są wymienione w przejściu Odrzucony. 

Teraz masz pewne pojęcie o blokach konstrukcyjnych CommandCenter, które są takie same jak w projekcie. 

W CommandCenter liczba podróży, które możesz utworzyć, zależy od wersji CRM, którą subskrybujesz. Każda podróż lub model może mieć pięć różnych wersji, ale tylko jedna wersja może być aktywna w danym momencie.

Aby stworzyć podróż, musisz wykonać poniższe czynności:

Krok 1. Dodawanie podstawowych informacji

Wpisz nazwę podróży i podaj jej opis.

Krok 2. Dodawanie stanów i ich działań

Dodawanie stanu
W konstruktorze podróży dodaj stan, który definiuje pierwszy etap podróży. Ponieważ CommandCenter umożliwia połączenie wszystkich modułów CRM, należy wybrać moduł, do którego należy stan. Należy to powtórzyć dla każdego stanu dodawanego do konstruktora. Podczas podróży możesz dodać do 70 stanów.
Definiowanie działań w każdym stanie
Możesz zdefiniować działania natychmiastowe, zaplanowane lub cykliczne dla każdego stanu. Akcja będzie zależeć od stanu, w jakim znajduje się rekord, i będzie miała zastosowanie do wszystkich rekordów, które osiągną ten stan.
Natychmiastowe działania : załóżmy, że chcesz wysłać do dostawcy powiadomienie e-mail po złożeniu zamówienia lub wysłać klientowi link do płatności SMS-em po potwierdzeniu zamówienia. Możesz go skonfigurować w następujący sposób:
    1. Stan rekordu - Zamówienie złożone/Zamówienie potwierdzone
    2. Skonfigurowane akcje — Powiadomienie e-mail do dostawcy / łącze do płatności do klienta.
Można ustawić następujące akcje natychmiastowe:
  1. Aktualizacja pola
  2. Powiadomienie e-mail: 3 na stan
  3. Zadanie: 3 na stan
  4. Webhook
  5. Funkcje
  6. Dodaj/usuń tagi: 10 tagów/stan
  7. Powiadomienie Slack i Cliq: 5 powiadomień/stan

Zaplanowane akcje: Możesz ustawić konkretną akcję, która ma być wykonywana po tym, jak rekord jest w stanie przez określone dni, godziny lub minuty. Na przykład możesz przypisać zadanie, aby zadzwonić do klienta dzień po zapłaceniu pierwszej raty lub dzień po wysłaniu produktu przez dostawcę. Możesz go skonfigurować w następujący sposób:
  • Stan rekordu — Pierwsza rata/wysłany produkt
  • Skonfigurowane akcje — Zadzwoń do klienta.
Można ustawić następujące zaplanowane działania:
  1. Aktualizacja pola
  2. Powiadomienie e-mail
  3. Zadanie
  4. Webhook
  5. Funkcjonować
Akcje cykliczne: Jeśli chcesz, aby czynność powtarzała się w regularnych odstępach czasu, możesz ustawić akcję cykliczną. Na przykład możesz codziennie wysyłać wiadomości e-mail z przypomnieniem o oczekującej płatności, wysyłać powiadomienia do sprzedawcy po potwierdzeniu rezerwacji przez klienta lub wysyłać alerty e-mail do agentów wsparcia, dopóki bilet nie zostanie zamknięty. Możesz go skonfigurować w następujący sposób:
    • Stan rekordu - Płatność w toku/Rezerwacja potwierdzona/Bilet otwarty.
    • Skonfigurowane akcje — powiadomienia e-mail/powiadomienia webhook/alerty e-mail.
Można ustawić następujące powtarzające się akcje:
  1. Aktualizacja pola
  2. Powiadomienie e-mail
  3. Zadanie
  4. Webhook
  5. Funkcjonować

Krok 3. Definiowanie terminu dla państwa

Jeśli chcesz, aby rekordy znajdowały się w określonym stanie tylko przez określony czas, możesz określić termin ostateczny dla tego stanu. Możesz także wybrać, co ma się stać z rekordami po osiągnięciu terminu ostatecznego stanu — rekord może zostać eskalowany lub przeniesiony do innego stanu.
  • Przekaż go dowolnemu użytkownikowi z następujących kategorii:
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Role
    • Właściciel, twórca lub menedżer właściciela płyty
    • Do wybranego użytkownika zostaną wysłane powiadomienia e-mail.
  • Przejdź do jednego z ostatnich stanów wymienionych w Twojej podróży. Na przykład, zgodnie z procesem SCM, rekord można przenieść do stanu „zamówienie anulowane”.
Zwróć uwagę, że opcja wyboru terminu ostatecznego dla stanu pojawi się tylko wtedy, gdy dodano przejście między stanami. Określenie terminu nie jest czynnością obowiązkową. 

Krok 4. Definiowanie przejścia i kiedy powinno zostać uruchomione

Przejście tworzy połączenie między dwoma stanami. Pozwala zdefiniować warunek, w którym rekord może przejść z jednego stanu do drugiego. Na przykład rekord może przejść od „zamówienie złożone” do „zamówienie potwierdzone” tylko wtedy, gdy spełnione są warunki i akcje zdefiniowane w przejściu „dostępność produktu”. Podczas podróży możesz dodać do 110 przejść.
Możesz wybrać, kiedy przejście ma być wyzwalane (jest to obowiązkowy krok):
  • Przesłanie formularza internetowego — przejście zostanie wywołane, gdy rekord zostanie wprowadzony do CRM za pośrednictwem formularza internetowego. Ten wyzwalacz jest dostępny tylko na początku podróży lub przy pierwszym przejściu podróży.
  • Tworzenie rekordu — przejście nastąpi za każdym razem, gdy rekord zostanie utworzony w określonym module i układzie
  • Edycja rekordu — przejście zostanie wywołane za każdym razem, gdy rekord będzie edytowany. Możesz również dodać warunek. Na przykład za każdym razem, gdy status potencjalnego klienta zostanie zmieniony na kwalifikowany, należy wysłać link do płatności.
  • Odbieranie wywołania API — jeśli chcesz wywołać jakiekolwiek przejście z aplikacji innej firmy, możesz wybrać tę opcję i skopiować podany przez nas adres URL API. Możesz także wspomnieć o parametrach, które powinny być przekazywane wraz z każdym wywołaniem API. Możesz wybrać maksymalnie sześć parametrów spośród następujących typów danych: ciąg, liczba, data, data/godzina, wartość logiczna.
Uwaga: podróże utworzone przed 14 lipca 2021 r. będą miały identyfikator długiej liczby całkowitej, a podróże utworzone po 14 lipca 2021 r. będą miały identyfikator typu String.
  • Zatwierdzenie rekordu — przejście zostanie wywołane tylko wtedy, gdy rekord zostanie zatwierdzony. Na przykład zamówienie zostanie złożone dopiero po zatwierdzeniu płatności. Musisz wybrać, do którego procesu zatwierdzania należy rekord.
  • Odrzucenie rekordu — przejście zostanie wywołane po odrzuceniu rekordu. Na przykład zamówienie zostanie anulowane, jeśli płatność się nie powiedzie. Musisz wybrać, do którego procesu zatwierdzania należy rekord.
  • A date/date time — Przejście zostanie wyzwolone w polu daty lub daty/godziny modułu.
     

  • Sygnały sprzedaży z różnych kanałów — wyzwalacz można zainicjować na podstawie odpowiedzi otrzymanej na e-maile, czaty, połączenia telefoniczne, zgłoszenia do pomocy technicznej i kampanie marketingowe. Na przykład zgłoszenie do pomocy technicznej można utworzyć za każdym razem, gdy połączenie jest spóźnione lub gdy klient kliknie w kampanii e-mailowej „Dziękujemy za rejestrację” można wysłać e-mail. Możesz również ustawić kryteria określające, że wyzwalanie musi wystąpić tylko w przypadku określonych zgłoszeń, wiadomości e-mail, ankiet itp. Na przykład przejście zostanie wywołane tylko wtedy, gdy „e-mail rejestracyjny” zostanie odbity, a nie w przypadku odbicia innych wiadomości e-mail. Podobnie wyzwalacz może wystąpić, gdy zostanie odebrana odpowiedź tylko na określone zgłoszenie pomocy technicznej.

Możesz wybrać wyzwalacz spośród następujących sygnałów generowanych przez system:

  1. Email
    1. Wychodzące wiadomości e-mail — wysyłanie, otwieranie, klikanie, odbijanie, nieotwierane, otwierane, ale bez odpowiedzi, bez odpowiedzi, anulowane
    2. Przychodząca wiadomość e-mail — Odbieranie
  2. Połączenie: odbierz połączenie, połączenie wychodzące nie zostanie odebrane, połączenia z harmonogramem są spóźnione.
  3. SalesIQ: Nieodebrane czat
  4. Zoho Desk: Nowe zgłoszenie, komentarz do zgłoszenia, przeterminowanie, odpowiedź na zgłoszenie, ocena, eskalacja.
  5. Kampania e-mailowa: otwieranie, klikanie, odbijanie, oznaczanie jako spam, otrzymywanie odpowiedzi, anulowanie subskrypcji
  6. Zoho Survey: Wysyłanie, odwiedzanie, otrzymywanie odpowiedzi, odwiedzona ankieta, nieodwiedzone ankiety.
  7. Zoho Backstage: Zakup lub anulowanie biletu, odprawa przez uczestnika.
  8. Zoho Webinar: Wysłanie zaproszenia, Otrzymanie rejestracji, uczestnictwo
Oprócz tego możesz tworzyć niestandardowe sygnały, jeśli korzystasz z innych aplikacji (które nie mogą być zintegrowane z Zoho CRM) w swojej firmie i używasz ich jako wyzwalaczy. 
Notatka
  1. Po zdefiniowaniu wyzwalacza nie można go edytować. Musisz go usunąć i dodać nowy.
  2. Nie można usunąć modułu, który jest częścią stanu i punktem wyzwalania przejścia po zdefiniowaniu go w procesie.
  3. Pole nazwy bieżącego rekordu w module CommandCenter wyświetli nazwę rekordu na podstawie jego pozycji w module. Np. jeśli rekord znajduje się w module leady to pokaże nazwę rekordu - moduł Leads, jeśli jest w module kontaktów pokaże nazwę rekordu - moduł Contacts.

Krok 5. Zdefiniowanie akcji, która powinna mieć miejsce podczas przejścia

Możesz ustawić natychmiastową akcję, która powinna nastąpić podczas przejścia. Na przykład po zatwierdzeniu wyceny należy wysłać do dostawcy powiadomienie ze szczegółami produktu, ilością i adresem odbiorcy. Możesz wybrać następujące akcje:
  • Utwórz rekord
  • Aktualizacja pola
  • Powiadomienie e-mail
  • Zadanie
  • Webhook
  • Funkcje
  • Dodaj/usuń tagi
Notatka
Natychmiastowa akcja podczas przejścia jest szczególnie pomocna, gdy stan i przejście znajdują się w dwóch różnych modułach. Np. w powyższym przypadku stan występuje w module „Quotes”, natomiast przejście następuje w module „Vendor”. Innymi słowy, możesz zdefiniować różne zestawy działań dla różnych modułów w ramach jednej podróży. Dwie różne akcje mogą być wykonywane jednocześnie w różnych stanach.

Krok 6. Określenie kryteriów dla wybranych rekordów do przejścia

Jeśli chcesz, aby przez przejście przechodziły tylko określone rekordy, możesz zdefiniować kryteria, które rekordy powinny spełniać, aby przejść do przejścia. Na przykład możesz wspomnieć, że tylko faktury powyżej 3000 USD powinny zostać przeniesione na „rabat” przed przejściem do następnego stanu.

Krok 7. Definiowanie łączności między rekordami

Ta opcja może być używana w przypadkach, gdy chcesz śledzić określone rekordy, w których nastąpiło przejście. Załóżmy na przykład, że otrzymałeś e-mailem prośbę o prezentację produktu od trzech różnych klientów. Wysyłasz im zaproszenia na webinary, a tydzień po wzięciu udziału jeden z trzech klientów kupuje produkt. Tak więc ten klient przechodzi ze stanu „potencjalny klient” do stanu „kontakty”. Ponieważ przenoszenie tych stanów oznacza przemieszczanie się między dwoma modułami, korzystając z opcji łączności — wyszukiwania lub odniesienia — można prześledzić ścieżkę i znaleźć akcję, która przeniosła rekord do następnego stanu.
W naszym przykładzie lead po wzięciu udziału w webinarze dokonuje płatności i przechodzi do kolejnego stanu (kontaktu). Musisz dodać wyszukiwanie kontaktu lub podać odniesienie do kontaktu w rekordzie potencjalnego klienta, aby:
  1. Zrozum, w jaki sposób te dwa rekordy są ze sobą powiązane
  2. Jaka działalność doprowadziła rekord do następnego stanu?
Notatka
  1. Zakładka łączności będzie dostępna tylko wtedy, gdy stany są zdefiniowane w dwóch różnych modułach. Jak w powyższym przykładzie, gdzie zapis przesuwa się z modułu leadów do modułu kontaktów.
  2. Odwołanie można podać tylko wtedy, gdy rekord jest tworzony za pomocą CommandCenter. Tworzenie ręczne nie będzie brane pod uwagę. Na przykład kontakt (rekord) jest tworzony po zakwalifikowaniu potencjalnego klienta.

Krok 8. Dodawanie dziennika do przejścia

Jeśli chcesz zanotować ważne szczegóły lub informacje, możesz wpisać je w sekcji dziennika. Można to wyświetlić na osi czasu w CommandCenter. W przejściu możesz dodać maksymalnie trzy dzienniki.
Możesz wstawić pola scalania w dzienniku, aby wyświetlić całą podróż rekordu aż do określonego przejścia. Na przykład poniższy obraz pokazuje, do której podróży należy przejście, nazwę przejścia, kiedy zostało wyzwolone, akcję, która miała miejsce po wyzwoleniu i wynik.

Zaprojektuj podróż w CommandCenter

Aby zaprojektować podróż

  1. Przejdź do Konfiguracja > Zarządzanie procesami > CommandCenter.
  2. Kliknij opcję Utwórz podróż i wprowadź nazwę i opis podróży.
  3. Kliknij Kontynuuj.
  4. W Kreatorze podróży wybierz kliknij, aby dodać stan.
  5. W polu Utwórz stan wprowadź nazwę stanu, opis i wybierz moduł z listy rozwijanej.
  6. Kliknij Zapisz.
    Zostaniesz przekierowany do kreatora podróży. Możesz dodać akcje do stanu lub kliknąć +Dodaj stan, aby dodać więcej stanów.
  7. Kliknij Ustaw termin dla tego stanu i wprowadź liczbę dni, godzin lub minut.

  8. Na karcie Akcje wybierz akcję Natychmiastową, Zaplanowaną lub Cykliczną.

  9. W Natychmiastowej akcji kliknij Dodaj i wybierz akcję z dostępnej listy.
  10. W Zaplanowane działanie wprowadź liczbę dni, godzin lub minut i kliknij Kontynuuj.
  11. W polu Akcja cykliczna podaj liczbę dni, godzin lub minut i kliknij przycisk Kontynuuj.
    Zarówno w przypadku akcji zaplanowanych, jak i powtarzających się, możesz również dodać akcje natychmiastowe (aktualizacja pola, powiadomienie e-mail, zadanie, webhook i funkcja).
  12. Utwórz przejścia, klikając przycisk + między dwoma stanami.
  13. Na karcie Informacje o przejściu wprowadź nazwę przejścia, opis i wybierz opcję Wyzwalacz z listy rozwijanej. 
  14. Kliknij Zapisz.
  15. Na karcie Akcja kliknij Dodaj akcję i wybierz akcję z dostępnej listy w obszarze Jakie akcje chcesz wykonać podczas tego przejścia?

  16. Na karcie Warunki kliknij Dodaj kryteria, aby zdefiniować, do których [rekordów] chcesz zastosować to przejście?

  17. Na karcie Dzienniki kliknij Dodaj dziennik > Wprowadź szczegóły i kliknij Zapisz.

  18. Kliknij +Dodaj stan, aby dodać więcej stanów.
  19. Kliknij Opublikuj, aby uruchomić CommandCenter lub Usuń wersję roboczą, jeśli chcesz ją odrzucić.

Podróże zdefiniowane przez system

Zdefiniowane przez system podróże kwalifikacji potencjalnych klientów to szablony, które dają wyobrażenie o podstawowym procesie kwalifikacji potencjalnych klientów, który ma miejsce w dowolnej organizacji. Ta gotowa ścieżka ma na celu pomóc Ci rozpocząć automatyzację podróży potencjalnego klienta od utworzenia do konwersji.
W szablonie ogólnie podzieliliśmy proces kwalifikacji Leadów na następujące etapy:
  1. Utworzono potencjalnego klienta
  2. Zaplanowane połączenie
  3. Skontaktowano się
  4. Próba kontaktu
  5. Konwertowane na kontakt
  6. Kontakt nie powiódł się
Na każdym etapie sprzedawca wykonuje określone czynności, aby upewnić się, że lead zostanie zakwalifikowany w określonym czasie. Działania mogą polegać na wysyłaniu e-maili, wykonywaniu rozmów uzupełniających, udostępnianiu szczegółów innym członkom zespołu, prowadzeniu spotkania z liderem i tak dalej. W szablonie podaliśmy kilka podstawowych działań, które idealnie pasują do procesu kwalifikacji.

Obecnie udostępniamy następujące dwa szablony:
  1. Kwalifikacja leadów przez telefon

  2. Kwalifikacja leadów przez e-mail

Wyjazdy doradców reprezentacyjnych do administratorów. Szablony są budowane przy użyciu modułu Potencjalni klienci i kontakty, tylko Ty możesz dołączyć inne moduły zgodnie z procesem biznesowym.
W zależności od wymagań Twojej organizacji musisz dostosować podróż, dodając, usuwając lub zastępując stany, wprowadzając wybrane przejścia i akcje, definiując termin dla stanu itp.
Notatka: Podróże zdefiniowane przez system są domyślnie w trybie roboczym, administratorzy muszą je włączyć ręcznie.
Aby umożliwić podróż zdefiniowaną przez system
  1. Przejdź do Konfiguracja > Zarządzanie procesami > CommandCenter
  2. Kliknij wybraną podróż zdefiniowaną przez system.

  3. Dostosuj stany i przejścia.
  4. Zdefiniuj działania i inne szczegóły.
  5. Kliknij Opublikuj.

Określ kolejność, w jakiej musi nastąpić przejście

W sytuacjach, gdy pierwszy stan w modelu ma wiele przejść, przejścia będą występować w tej samej kolejności, w jakiej są wymienione w konfiguracji. Ale jeśli chcesz, możesz zmienić kolejność wykonywania, ustawiając kolejność pierwszeństwa.

Rozważmy proces sankcji pożyczki. Jeśli stan „oczekuje na wstępne zatwierdzenie” zawiera dwa przejścia — „niepełne informacje” i „przekracza limit zatwierdzania” — wniosek (rekord) będzie postępować zgodnie z przejściami w podanej kolejności. Jeśli chcesz zmienić ich kolejność, możesz przeciągnąć i upuścić przejścia do pożądanej kolejności wykonania


Określ termin podróży 

Możesz określić termin całej podróży. Na przykład, jeśli Twój model koncentruje się tylko na generowaniu potencjalnych klientów, możesz ustawić termin podróży po osiągnięciu stanu generowania potencjalnych klientów. Możesz dodać termin podczas konfigurowania podróży lub później. Możesz wybrać proces, przejść do zakładki Termin i kliknąć Ustaw termin podróży.

Tutaj musisz podać liczbę dni, godzin lub minut, po których podróż powinna się zakończyć. Możesz wybrać termin do kilku dni po rozpoczęciu podróży lub po osiągnięciu stanu (np. lead kwalifikowany). Możesz określić, czy rekordy mają być eskalowane, czy przeniesione do stanu.

Ustawienie terminu pozwala zobaczyć liczbę rekordów, które osiągnęły stan ukończenia, i podjąć działania naprawcze na tych, które są zablokowane w określonym stanie.

Edytuj wersje podróży 

Możesz utworzyć do pięciu wersji pojedynczej podróży, ale tylko jedna wersja może być aktywna w danym czasie. Gdy edytujesz dowolną aktywną podróż, dostępne są trzy opcje:

  • Usuń wersję roboczą — nie zapisujesz jej ani nie publikujesz. Po prostu go usuń.
  • Opublikuj jako nową wersję — Edytowaną wersję można opublikować jako nową wersję. Zachowa to istniejącą wersję i umożliwi porównanie wydajności wersji.
  • Opublikuj ponownie — możesz zastąpić istniejącą wersję.

Wyświetl rekordy w module CommandCenter

Po utworzeniu podróży w CommandCenter do konta CRM zostanie dodany zdefiniowany przez system moduł o nazwie „CommandCenter”. Możesz przeglądać rekordy, które uczestniczyły w określonej podróży i filtrować je według ich identyfikatora instancji, daty rozpoczęcia CommandCenter, ostatecznego terminu CommandCenter, stanu ostatecznego terminu i nie tylko. Jeśli masz wiele modeli, możesz użyć widoku niestandardowego do filtrowania i wyświetlania żądanego modelu. Możesz także użyć inteligentnego filtra, aby zobaczyć określone rekordy. 

Zobacz raporty CommandCenter

CRM udostępnia trzy wstępnie zdefiniowane raporty dla każdej podróży wbudowane w CommandCenter. Musisz najechać kursorem na podróż w widoku listy CommandCenter (Konfiguracja > Zarządzanie procesami > CommandCenter) i kliknąć Wyświetl raporty, aby wyświetlić następujące raporty: 
  • Segregacja stanowa — liczba rekordów w każdym stanie.
  • Średni czas w każdym stanie — ilość czasu, jaką rekord spędza w jednym stanie. Możesz określić opóźnienia, wskazać stany wąskiego gardła, zidentyfikować stany, w których występuje maksymalna stagnacja i zanotować czas potrzebny na przejście.
  • Raport ogólny — Raport ogólny będzie obrazowym przedstawieniem całej podróży z liczbą rekordów w każdym stanie i przejściu.
  •  

Zmień kolejność, dezaktywuj i usuń podróże

Zmień kolejność — rekordy wprowadzają podróże CommandCenter na podstawie podanej kolejności. Wszystkie utworzone przez Ciebie podróże zostaną wymienione w kolejności ich tworzenia, ale możesz zmienić ich kolejność, klikając opcję Zmień kolejność podróży w obszarze Zarządzanie procesami > CommandCenter. Gdy zmienisz kolejność przejazdów, rekordy wprowadzą przejazdy zgodnie z nowym porządkiem. 


Dezaktywuj — możesz przełączyć przycisk stanu, aby dezaktywować podróż. Po dezaktywacji nowe rekordy nie wejdą w tę podróż, dopóki nie zostaną aktywowane. Jednak dane w ramach podróży pozostaną nienaruszone.

Usuń — możesz najechać kursorem na podróż i kliknąć ikonę usuwania, aby usunąć podróż. Jednak przed usunięciem podróży należy pamiętać, że: 

  • Wszystkie rekordy, które są aktualnie w podróży, zostaną usunięte.
  • Historia rekordów (stany i przejścia, w których brali udział) zostanie trwale usunięta.
  • Działania zaplanowane dla bieżących rekordów zostaną wstrzymane.

Notatka
  1. Nie można usunąć modułu, który jest częścią stanu i punktu wyzwalania przejścia po zdefiniowaniu go w procesie.
  2. Jeśli rekord jest częścią CommandCenter, zostanie dodany pomarańczowy pasek w celu łatwej identyfikacji. Pasek będzie widoczny na stronie szczegółów rekordu i będzie wyświetlał stan, z którego pochodzi rekord do następnego stanu w linii.
  3. CommandCenter jest dostępny w dostosowywaniu kopii i piaskownicy.
  4. Możesz edytować istniejącą podróż i opublikować ją ponownie, co spowoduje nadpisanie istniejącej wersji. Możesz również zapisać podróż jako nową wersję

    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...