Sposób naliczania limitów w Zoho Forms
Korzystam z darmowej wersji Zoho Forms. Wyczerpał mi się limit ilości wypełnień formularzy. Limit wynosi 500 przesłanych zgłoszeń/msc.
Proszę
o informację kiedy otrzymam nowy przydział? od kiedy liczy się te
limity, czy ograniczenie limitów dotyczy msc kalendarzowego, czy liczy
się je od daty rejestracji do Zoho Forms? Rejestrowałem się 26 stycznia.
Dla darmowych użytkowników, liczba wykorzystanych limitów zostanie zresetowana na podstawie daty zarejestrowania do Zoho Forms. W tym przypadku następny cykl przyznania limitów to będzie 26 luty.
Przepraszamy, że nie ma tej informacji o tym kiedy przypada następny cykl na koncie użytkownika.
Będziemy to naprawić i aktualizować te informacje.
Aby dowiedzieć się więcej na temat swojego konta przejdź następującą procedurę.
- Kliknij na ikonę profilu użytkownika dostępnego w prawym górnym rogu.
- Z menu kliknij na "Account Usage"
Mamy nadzieję że ta odpowiedź była wyczerpujaca.
Related Articles
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Sprawdzenie zużycia limitów wykorzystania API w Zoho CRM
Sprawdzenie limitów API wykorzystanych dzisiaj. Ustawienia-> OBSZAR DEWELOPERA -> Interfejsy API i wybieramy typ API z listy po prawej stronie (obok symbolu wykresu kołowego - napis "Stare interfejsy API"). Mamy tam informację o ilościach ...
Pytanie o zmianę domeny w Zoho
Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?
Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...