Skasowałem przypadkowo dane z CRM
Witam, skasowałem niechcący wszystkie Namiary wraz z historią klienta, jak to przywrócić ?
- Może Pan odzyskać skasowane namiary z Kosza. Opcja Setup/ Dane Administracyjne/ Kosz. Rekordy są wyświetlane przez 60 dni od daty usunięcia, po upływie tego okresu są usuwane bezpowrotnie.
- Zoho wprowadza system uprawnień przed przypadkową utratą danych. Proszę ustawić sobie uprawnienia tak żeby uniknąć takich sytuacji.
- Każda wersja pozwala zrobić backup danych. Proponujemy ustawić sobie backup np cyklicznie 1/ tydzień czy 1/ miesiąc.
Related Articles
Migracja z Salesforce do Zoho CRM
Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Eksportowanie danych CRM
Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...