Rodzaje bezpieczeństwa danych — przegląd

Rodzaje bezpieczeństwa danych — przegląd

Zarządzanie złożonością administrowania bezpieczeństwem jest jednym z rosnących problemów w każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza otwartym na e-commerce lub z dużymi sieciami. W tak wymagających czasach dostępność Zarządzania Bezpieczeństwem jest uważana za dominującą – mającą wpływ na wszystkie sektory przedsiębiorstwa. Podstawą każdego zarządzania bezpieczeństwem jest model z kontrolą dostępu opartą na rolach, zapewniający wszystkie wymagane funkcje i uwierzytelnianie dla systemu bezpieczeństwa.

Zoho CRM zapewnia zestaw funkcji bezpieczeństwa, które definiują uprawnienia do danych, a także funkcje Zoho CRM. Administratorzy mogą kontrolować te opcje zabezpieczeń na koncie CRM organizacji.

Bezpieczeństwo oparte na rolach
Wybierz tę opcję, aby zezwolić na dostęp do danych w organizacji na podstawie struktury hierarchicznej.


Bezpieczeństwo oparte na profilach
Wybierz tę opcję opartą na wyborze, aby nadać użytkownikom uprawnienia dostępu tylko do tych funkcji, które są istotne dla ich profilu, takich jak określone moduły lub narzędzia do administrowania danymi.


Bezpieczeństwo oparte na grupie
Rozszerz dostęp na poziomie danych na innych użytkowników o podobnym profilu zawodowym.





Udostępnianie danych
Czasami dwie lub więcej grup może być zmuszonych do współistnienia w celu uzyskania lepszych wyników. W takich przypadkach udostępnianie danych jest najlepszą opcją. Korzystając z udostępniania danych, użytkownik może rozszerzyć swoje prawa dostępu na dowolną inną rolę lub grupę.


Udostępnianie nagrań
Udostępniaj określone rekordy współpracownikom, kierownictwu i podwładnym.


Szyfrowanie danych
Dane są niezwykle wrażliwe i poufne. Zoho CRM pomaga zabezpieczyć Twoje dane poprzez ich szyfrowanie. Szyfrowanie to proces, w którym surowe dane są szyfrowane i mogą być odszyfrowane tylko przez upoważnionego użytkownika. Blokuje to nieautoryzowanym osobom dostęp do Twoich danych w Zoho CRM.


Konfiguruj adresy IP
Zoho CRM obsługuje tony danych klientów i musisz upewnić się, że nie masz do nich dostępu z niezabezpieczonej sieci. Możesz ograniczyć logowanie do Zoho CRM, zezwalając tylko na określone adresy IP.


Zarządzanie terytorium
Segmentuj konta klientów na podstawie cech konta, takich jak produkty lub usługi, oczekiwany dochód, kod pocztowy/region lub branża, zamiast rejestrowania własności.


Użytkownicy dodatków Zoho Mail
Zarządzaj dostępem użytkowników do funkcji Mail Add-on.

    • Related Articles

    • Eksportowanie danych CRM

      Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...
    • Konfigurowanie reguł udostępniania danych

      Domyślnie prawa dostępu do rekordów CRM są ustawione jako prywatne, dzięki czemu właściciel rekordu i jego menedżer mogą nadzorować dane CRM. Jednak korzystając z reguł udostępniania danych, możesz rozszerzyć prawa dostępu na użytkowników należących ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
    • Migracja danych: wprowadzenie

      Kreator migracji danych w Zoho CRM zapewnia dokładną migrację danych i pomaga ograniczyć znaczną część ręcznej pracy. Automatycznie mapuje importowane pliki do modułów CRM i importuje kolumny plików do pól Zoho CRM. W przypadku modułów, które nie są ...