Zarządzanie złożonością administrowania bezpieczeństwem jest jednym z rosnących problemów w każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza otwartym na e-commerce lub z dużymi sieciami. W tak wymagających czasach dostępność Zarządzania Bezpieczeństwem jest uważana za dominującą – mającą wpływ na wszystkie sektory przedsiębiorstwa. Podstawą każdego zarządzania bezpieczeństwem jest model z kontrolą dostępu opartą na rolach, zapewniający wszystkie wymagane funkcje i uwierzytelnianie dla systemu bezpieczeństwa.
Zoho CRM zapewnia zestaw funkcji bezpieczeństwa, które definiują uprawnienia do danych, a także funkcje Zoho CRM. Administratorzy mogą kontrolować te opcje zabezpieczeń na koncie CRM organizacji.
Bezpieczeństwo oparte na rolach
Wybierz tę opcję, aby zezwolić na dostęp do danych w organizacji na podstawie struktury hierarchicznej.
Bezpieczeństwo oparte na profilach
Wybierz tę opcję opartą na wyborze, aby nadać użytkownikom uprawnienia dostępu tylko do tych funkcji, które są istotne dla ich profilu, takich jak określone moduły lub narzędzia do administrowania danymi.
Bezpieczeństwo oparte na grupie
Rozszerz dostęp na poziomie danych na innych użytkowników o podobnym profilu zawodowym.
Udostępnianie danych
Czasami dwie lub więcej grup może być zmuszonych do współistnienia w celu uzyskania lepszych wyników. W takich przypadkach udostępnianie danych jest najlepszą opcją. Korzystając z udostępniania danych, użytkownik może rozszerzyć swoje prawa dostępu na dowolną inną rolę lub grupę.
Udostępnianie nagrań
Udostępniaj określone rekordy współpracownikom, kierownictwu i podwładnym.
Szyfrowanie danych
Dane są niezwykle wrażliwe i poufne. Zoho CRM pomaga zabezpieczyć Twoje dane poprzez ich szyfrowanie. Szyfrowanie to proces, w którym surowe dane są szyfrowane i mogą być odszyfrowane tylko przez upoważnionego użytkownika. Blokuje to nieautoryzowanym osobom dostęp do Twoich danych w Zoho CRM.
Konfiguruj adresy IP
Zoho CRM obsługuje tony danych klientów i musisz upewnić się, że nie masz do nich dostępu z niezabezpieczonej sieci. Możesz ograniczyć logowanie do Zoho CRM, zezwalając tylko na określone adresy IP.
Zarządzanie terytorium
Segmentuj konta klientów na podstawie cech konta, takich jak produkty lub usługi, oczekiwany dochód, kod pocztowy/region lub branża, zamiast rejestrowania własności.
Użytkownicy dodatków Zoho Mail
Zarządzaj dostępem użytkowników do funkcji Mail Add-on.