Rekrutacyjne KPI

Rekrutacyjne KPI

Rekrutacyjny KPI to liczbowe spostrzeżenia służące do śledzenia sukcesu w zatrudnianiu i optymalizacji procesu zatrudniania kandydatów do organizacji. Zoho Recruit zgromadził na Twoim pulpicie cztery najlepsze wskaźniki rekrutacji, w tym sposób ich obliczania.

Wskaźniki czasu

Te dane dotyczą czasu, który spędzasz, i pomagają uzyskać wgląd w to, jak możesz usprawnić proces rekrutacji, aby był bardziej wydajny.

Czas na wypełnienie (TTF)

Czas potrzebny na obsadzenie wolnych stanowisk.

Znajdź TTF dla zestawu zadań w całym dziale lub dla określonej pracy. TTF ma zastosowanie tylko do wypełnionych zleceń. Użytkownicy w edycji agencji pośrednictwa pracy mogą znaleźć TTF dla określonej pracy lub zestawu prac od konkretnego klienta.


Formuła: Zegar rozpoczyna obliczanie metryki w momencie utworzenia oferty pracy. Zegar zatrzymuje się w momencie zmiany statusu oferty pracy na „Wypełnione”.

Czas na zatrudnienie (TTH)

Czas potrzebny na identyfikację i rekrutację kandydata na wolne stanowisko.

Znajdź TTH pojedynczego kandydata lub TTH kandydatów z danego działu. Użytkownicy w edycji agencji pośrednictwa pracy mogą znaleźć TTH pojedynczego kandydata lub TTH kandydatów konkretnego klienta.


Formuła: Zegar rozpoczyna obliczenie metryki w momencie, gdy kandydat jest powiązany z ofertą pracy. Zegar zatrzymuje się w momencie zmiany statusu kandydata na „Zatrudniony”. 

Wiek pracy (AoJ)

Okres otwartej pracy.

Znajdź AoJ dla zestawu zadań w całym dziale lub dla określonej pracy. Użytkownicy w edycji agencji pośrednictwa pracy mogą znaleźć AoJ dla konkretnej pracy lub zestawu ofert od konkretnego klienta.


Formuła: Zegar rozpoczyna obliczanie metryki w momencie utworzenia oferty pracy. AoJ nie dotyczy stanowisk, które są obsadzone/zamknięte.

Wskaźnik akceptacji oferty (OA)

Porównuje liczbę kandydatów, którym przedstawiono ofertę z liczbą kandydatów, którzy ofertę przyjęli.

Znajdź OA od wszystkich użytkowników w organizacji lub od konkretnego użytkownika.


Wzór: Liczba kandydatów, którzy złożyli ofertę vs, którzy ją przyjmują w procentach. Przykład: 10 Kandydatów otrzymuje ofertę pracy, a 8 przyjmuje ofertę pracy = 80% OA

Zielona strzałka skierowana w górę oznacza, że wyprzedzasz ogólną średnią, a czerwona strzałka skierowana w dół – spóźnienie. Kliknij dowolny widżet, aby przejść do szczegółowego raportu.
    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...
    • Instalowanie i używanie aplikacji Zoho Recruit na iPhonie

      Możesz pobrać i zainstalować aplikację Zoho Recruit z App Store. Przed zainstalowaniem sprawdź wymagania wstępne.   Wymagania dotyczące rekrutacji Zoho:   Ty musisz mieć: Ważne i aktywne Konto Rekrutacyjne Zoho. Jeśli nie zarejestrowałeś się w Zoho ...
    • Analityka — przegląd

      Analityka rekrutacyjna to połączenie danych i analizy predykcyjnej, która dostarcza informacji w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci szybciej zatrudniać. Moduł Analytics pomaga analizować dane o zatrudnieniu, tworzyć wnikliwe raporty i podejmować ...
    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...