Jak skonfigurować formularz ?

Przegląd

Formularze internetowe działają jak pomost między Tobą a odwiedzającymi Twoją witrynę. Formularze internetowe Zoho Recruit czynią je bardziej dostępnymi i zrozumiałymi dla przeciętnego użytkownika dzięki naszemu interaktywnemu systemowi tworzenia formularzy. Pomaga to użytkownikom nietechnicznym projektować i publikować własne formularze internetowe oraz automatyzować importowanie danych.

Tworzenie formularza internetowego obejmuje trzy kroki;
  1. Tworzenie formularza internetowego
    Ten krok obejmuje dodanie sekcji i pól do formularza internetowego z wybranego modułu. Możesz także podać kontekstowe opisy i linki pomocy.  
  2. Skonfiguruj funkcje formularza
    Tutaj konfigurujesz język, w jakim powinien być twój formularz, w jaki sposób rekordy dodawane za pomocą formularza są przypisywane do użytkowników na Twoim koncie, jak chcesz zautomatyzować powiadomienia i wiele więcej.
  3. Udostępnij i osadź swój formularz internetowy
    Po zakończeniu tworzenia formularza internetowego i konfigurowania funkcji formularza możesz skrócić adres URL formularza, udostępnić go w mediach społecznościowych i wygenerować kod osadzania, aby dodać formularz do swojej Witryny kariery.

Dostępność 

Wymagane pozwolenie: Użytkownicy z uprawnieniami Web do [modułu] mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
[Moduł] - Kandydaci, Kontakty i Moduły Niestandardowe.
Wymagana edycja: Dostępna dla wszystkich płatnych planów zarówno w wersji Staffing, jak i Corporate HR Edition Zoho Recruit

Praca z formularzami internetowymi 

Aby utworzyć formularz internetowy dla kandydatów, kontaktów i dowolnego modułu niestandardowego:
  1. Przejdź do Konfiguracja > Witryna kariery > Formularze internetowe.
  2. Wybierz moduł, pod którym chcesz utworzyć formularz internetowy z listy rozwijanej i kliknij Utwórz formularz internetowy.

Utwórz formularz 

W sekcji Utwórz formularz możesz dodawać pola i projektować formularze internetowe za pomocą przyjaznego dla użytkownika Kreatora formularzy Zoho Recruit. Poniżej wymieniono wszystkie aspekty formularza internetowego, które można dostosować w tej sekcji; 

  1. Użyj paska wyszukiwania, aby wyszukać pola z wybranego modułu.
     
  2. Włącz, wyłącz lub zmień kolejność pól formularza zgodnie z własnymi wymaganiami. Podczas dodawania pól do formularza internetowego możesz być oznaczony jako Wymagany lub Opcjonalny.
  3. Nadaj swojemu formularzowi internetowemu nazwę i dodaj obraz nagłówka. Domyślnie logo Twojej firmy zostanie dodane jako obraz nagłówka formularza internetowego.
  4. Dodaj opisy sekcji formularzy.
  5. Podaj linki pomocy i tekst dla dodanych pól. 
  6. Dodaj CAPTCHA, aby zapobiec botom i niechcianym wpisom.
  7. Dostosuj układ i wygląd formularza internetowego, klikając odpowiednie ikony. W układzie możesz wybrać między układem pojedynczym a układem podwójnym. Pojedynczy układ kładzie większy nacisk na każde pole, ponieważ kandydaci mogą skoncentrować się na jednym polu naraz, podczas gdy podwójny układ sprawia, że formularz jest bardziej zwarty i zmniejsza przewijanie.
  8. Pod wyglądem możesz dostosować czcionkę i schemat kolorów formularza
  9. Po zakończeniu kliknij Następny krok.

Ustawienia formularza 

Po zbudowaniu formularza internetowego sekcja Ustawienia formularza umożliwia skonfigurowanie funkcji formularza, tj. wybranie sposobu działania formularza internetowego i skonfigurowanie opcji dostępnych w naszym narzędziu do tworzenia formularzy. Ta sekcja składa się z trzech podsekcji, a mianowicie;

Szczegóły formularza 


  1. Wybierz język, w którym ma być wyświetlany formularz internetowy.
  2. Przypisz właścicieli rekordów dodanych z formularzem do określonego użytkownika lub skojarz regułę dla procesu.
  3. Skorzystaj z funkcji Double Opt-in, aby zweryfikować osoby, które przesyłają swoje dane za pośrednictwem formularza internetowego.
  4. Dodaj Tagi do rekordów, które są dodawane za pomocą formularza internetowego. Pomoże to w śledzeniu i identyfikowaniu rekordów dodanych za pomocą odrębnych formularzy i umożliwia lepsze filtrowanie rekordów.
  5. Ogranicz zduplikowane rekordy dodawane za pomocą formularza internetowego. System sprawdzi zduplikowane wpisy na podstawie unikalnych pól określonych w ustawieniach układu. 
  6. Skonfiguruj, kiedy formularz internetowy wygaśnie, w określonym dniu i czasie lub po określonej liczbie wpisów.
  7. Ogranicz liczbę otrzymywanych zgłoszeń, ustawiając limit pułapu.
  8.  

Potwierdzenie po przesłaniu 

W tej podsekcji możesz skonfigurować, gdzie chcesz przekierowywać rejestrujących się po wypełnieniu przez nich formularza internetowego i dostosować komunikaty, aby lepiej pasowały do Twojej marki.

  

Powiadomienia 

Ta podsekcja umożliwia skonfigurowanie dalszych działań i powiadomień związanych z formularzem internetowym. Poniżej wymienione są dostępne opcje powiadamiania użytkowników i rejestrujących;
  1. Powiadom właściciela kandydata. Jeśli chcesz powiadomić właściciela kandydata o dodaniu nowych rekordów za pośrednictwem formularza internetowego i przypisaniu do nich.
  2. Potwierdź kandydata. Jeśli chcesz zaangażować rejestrujących, którzy przesyłają swoje informacje za pośrednictwem formularza internetowego. Możesz to zrobić za pomocą reguły automatycznej odpowiedzi lub wybierając gotowy szablon wiadomości e-mail.
  3. Prośba o zatwierdzenie. Jeśli chcesz, aby kandydaci dodani za pośrednictwem formularza internetowego zostali zatwierdzeni przed rozpoczęciem procesu rekrutacji. Ta opcja jest dostępna tylko dla formularzy utworzonych dla modułu Kandydaci.
  4.  

Udostępnianie i osadzanie formularzy

Po utworzeniu formularza internetowego zostanie wyświetlone wyskakujące okienko Udostępnij i osadź. Na tym ekranie możesz wykonać następujące czynności;
  1. Udostępniaj formularze internetowe w Internecie, korzystając z adresu URL formularza. Jeśli planujesz udostępnić link do formularza w mediach społecznościowych, możesz skrócić adres URL, ponieważ nie zajmie on dużo miejsca z już ograniczonego limitu znaków. Dodatkowo możesz skorzystać z szybkich linków podanych na dole, aby bezpośrednio udostępnić formularz internetowy
  2. Użyj wygenerowanego kodu do umieszczenia na stronie, aby dodać swój formularz internetowy do strony w Witrynie Karier Twojej firmy lub innych witrynach stron trzecich i zautomatyzować transfer danych na konto Zoho Recruit. Umożliwiamy wygenerowanie kodu do osadzenia w trzech formatach, a mianowicie Hyperlink, JavaScript i iFrame.



    • Related Articles

    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Dostosuj formularz zgłoszeniowy kandydata

      Korzystanie z formularza zgłoszeniowego kandydata to pierwszy krok w kierunku pozyskania aktywnych kandydatów. Zoho Recruit zapewnia domyślny formularz aplikacyjny, dzięki czemu możesz wybrać pomiędzy polami opcjonalnymi i obowiązkowymi, które ...
    • Automatyzacja - Przegląd

      Automatyzacja umożliwia organizacjom pozostawanie w stałym kontakcie z potencjalnymi pracownikami przez cały proces rekrutacji. Na przykład rekruter może być zobowiązany do przydzielenia rozmowy kwalifikacyjnej różnym Kandydatom na podstawie ...
    • Zaktualizuj formularz za pomocą akcji niestandardowej (z raportu innego formularza)

      Wymóg   Zaktualizuj formularz za pomocą akcji niestandardowej skonfigurowanej w raporcie innego formularza. Przypadek użycia W aplikacji do zarządzania studentem uczelni inżynierskiej student może wycofać się w dowolnym momencie roku akademickiego. ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...