Proces zatwierdzania: przegląd

Proces zatwierdzania: przegląd

W Twojej firmie może być kilka przypadków, w których pewne działania wymagają zatwierdzenia przez jednego lub więcej decydentów wyższego szczebla. Na przykład przedstawiciele handlowi oferujący klientom rabaty na produkty, zanim to zrobią, muszą uzyskać zgodę swojego menedżera. Marketerzy planujący kampanię mogą potrzebować zgody szefa marketingu oraz szefa finansów, aby kontynuować kampanię. Przeczytaj ten samouczek, aby znaleźć więcej przypadków użycia.

W Twojej bazie danych CRM, gdy jest mnóstwo decyzji do zatwierdzenia, sortowanie rekordów i wysyłanie ich do zatwierdzenia staje się męczącym zadaniem. Proces zatwierdzania przepływu pracy Zoho CRM ułatwia to, automatyzując cały proces zatwierdzania.

Użytkownicy z uprawnieniami profilu Zarządzanie przepływem pracy mogą skonfigurować proces zatwierdzania, określając kryteria, na podstawie których rekordy będą wysyłane do zatwierdzenia. Możesz również dołączyć zestaw działań, które zostaną wykonane podczas zatwierdzania i odrzucania.



Dostępność

Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami do zarządzania przepływem pracy w swoim profilu mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Karta Zatwierdzenie zostanie wyświetlona dla wszystkich użytkowników. 

    • Related Articles

    • Wstaw rekord podczas procesu zatwierdzania

      Wymóg Wstaw rekord do formularza, gdy zatwierdzenie zostanie zatwierdzone lub odrzucone. Przypadek użycia   Organizacja charytatywna używa aplikacji do zatwierdzania uczniów, którzy potrzebują ich usług. Każdy student może ubiegać się o swój program, ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Plan — przegląd

      Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z ...
    • Zautomatyzuj swój proces biznesowy

      Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...