W Twojej firmie może być kilka przypadków, w których pewne działania wymagają zatwierdzenia przez jednego lub więcej decydentów wyższego szczebla. Na przykład przedstawiciele handlowi oferujący klientom rabaty na produkty, zanim to zrobią, muszą uzyskać zgodę swojego menedżera. Marketerzy planujący kampanię mogą potrzebować zgody szefa marketingu oraz szefa finansów, aby kontynuować kampanię. Przeczytaj ten samouczek, aby znaleźć więcej przypadków użycia.
W Twojej bazie danych CRM, gdy jest mnóstwo decyzji do zatwierdzenia, sortowanie rekordów i wysyłanie ich do zatwierdzenia staje się męczącym zadaniem. Proces zatwierdzania przepływu pracy Zoho CRM ułatwia to, automatyzując cały proces zatwierdzania.
Użytkownicy z uprawnieniami profilu Zarządzanie przepływem pracy mogą skonfigurować proces zatwierdzania, określając kryteria, na podstawie których rekordy będą wysyłane do zatwierdzenia. Możesz również dołączyć zestaw działań, które zostaną wykonane podczas zatwierdzania i odrzucania.
Dostępność