Problem z wysyłaniem maili z Zoho CRM. Komunikat "Blokada pop-up".
Wysyłanie maili z Zoho CRM jest za pomocą okienka pop-up. Jeśli przeglądarka ma ustawione blokowanie wyskakujących okienek nie będzie można wysłać maila. Należy w ustawieniach przeglądarki odblokować wyskakujące okienka.
W przeglądarce chrome, trzeba wykonać następne czynności:
- Kliknąć na 3 kreski w prawym-górnym rogu i wybrać ustawienia.
- Na samym dole strony kliknąć "Pokaż ustawienia zaawansowane".
- Znaleźć "Prywatność" i kliknąć "Ustawienia treści...".
- Znaleźć "Wyskakujące okienka" i kliknąć "Zarządzaj wyjątkami..."
- Znaleźć na liście domenę Zoho i zmienić z "Blokuj" na "Zezwalaj".
- Kliknąć "Gotowe".
Przeglądarka Mozilla Firefox:
- Z menu Narzędzia wybieramy Opcje, następnie zakładkę Prywatność.
- W tym miejscu możemy wyłączyć blokowanie okienek poprzez odznaczenie opcji "Zablokuj wyskakujące okna".
- Jeżeli chcemy odblokować wyskakujące okna dla konkretnych witryn -> klikamy "Wyjątki" i dodajemy adres witryny a następnie klikamy "Zezwól".
Related Articles
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?
Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie. W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...