Praca z cennikami w CRM

Praca z cennikami

Cenniki służą do sprzedaży produktów po różnych cenach, w oparciu o warunki umowy z danym typem klienta. Dla każdego klienta możesz sprzedawać ten sam produkt w różnych cenach.

W cennikach są dwie kluczowe ceny. Jedna to cena jednostkowa, a druga to cena katalogowa.

  • Cena jednostkowa - jest to cena ustalona przez producenta dla produktu, której nie można zmienić.
  • Cena katalogowa — jest to cena sprzedawcy. Producent/sprzedawcy mogą sprzedawać produkt w różnych cenach swoim sprzedawcom/klientom. Te zmienne ceny tego samego produktu nazywane są cenami katalogowymi.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Dostęp do zakładki Cenniki, która zawiera uprawnienia do przeglądania, tworzenia, edycji i usuwania.


Notatka
  1. Tworząc potencjał możesz wybierać produkty tylko z jednego cennika.

    • Related Articles

    • Praca z produktami

      Produkty mogą być towarami lub usługami, które są sprzedawane lub nabywane przez Twoją organizację. W Zoho CRM możesz zarządzać ogólnofirmowymi produktami, które są sprzedawane klientom, a także nabywane od dostawców. Zarówno działy sprzedaży, jak i ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...