Potwierdzenie email

Potwierdzenie email

W erze cyfrowej poczta elektroniczna stanowi główną część komunikacji w każdej firmie lub organizacji. Firmy często używają innych serwerów lub domen innych niż ich serwer, aby dostarczyć wiadomość do jej odbiorców. W takich przypadkach ważne jest ustalenie polityki dotyczącej poczty e-mail, która może określać zasady, według których wiadomość e-mail może być uwierzytelniana z nazwy domeny.

Zoho Recruit zapewnia standardy uwierzytelniania wiadomości e-mail, które pozwolą organizacjom zwiększyć wiarygodność ich pochodzenia e-maili, gdy zdecyduje się na wysyłanie wiadomości e-mail od Zoho Recruit przy użyciu ich domeny. Aby uwierzytelnić swoje e-maile wysyłane z Zoho Recruit, musisz zweryfikować następujące standardy uwierzytelniania:

  • Weryfikacja domeny
  • DKIM (zidentyfikowana poczta DomainKeys)
  • SPF (Struktura zasad dla nadawców)


Notatka: Dotyczy to również wszystkich e-maili związanych z logowaniem do portalu (kandydat, klient i dostawca).

Potwierdzenie email

Uwierzytelnianie źródła wiadomości e-mail składa się z następujących kroków:

Krok 1. Dodaj domenę lub subdomenę swojej firmy

Dodanie domen lub subdomen Twojej firmy to pierwszy krok do uwierzytelniania poczty e-mail. Weryfikacja domeny pomaga upewnić się, że domena, z której wysyłane są wiadomości e-mail, jest autentyczna i godna zaufania. Aby to ułatwić, musisz dodać adres e-mail swojej firmy oraz domeny lub subdomeny w Zoho Recruit.

Krok 2. Zweryfikuj dane domeny

Po dodaniu domeny generowany jest kod weryfikacyjny i wysyłany na adres e-mail, który należy wprowadzić w celu zweryfikowania szczegółów domeny. E-mail weryfikacyjny jest ważny przez 15 dni, w przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail lub wyczerpania okresu ważności, możesz skorzystać z linku Wyślij pocztę ponownie.

Krok 3. Sprawdź poprawność zapisów

Po zweryfikowaniu szczegółów domeny i subdomen możesz wybrać jeden z dwóch standardów uwierzytelniania poczty e-mail, aby zweryfikować źródło wiadomości e-mail:

DKIM - DKIM służy do zapewnienia, że wiadomość nie została zmieniona podczas transmisji. Używa szyfrowania klucza publicznego do uwierzytelniania wiadomości e-mail. Zobacz też Konfiguracja DKIM

SPF — ten standard uwierzytelniania umożliwia wysyłanie domen w celu określenia, które adresy IP mogą dostarczać wiadomości e-mail w imieniu domeny. Zobacz także Konfiguracja SPF

Notatka:

Innym standardem uwierzytelniania używanym przez domeny wysyłające do blokowania fałszywych wiadomości e-mail jest DMARC (Domain-Based Message Authentication, Reporting and Conformance). Jest zbudowany jako połączenie standardów DKIM i SPF z dodatkowymi funkcjami, takimi jak raportowanie, definiowanie zasad i pojęcie dopasowania tożsamości. Domena musi przejść zarówno SPF, jak i DKIM, aby spełnić wymagania rozporządzenia DMARC.

Dodaj domenę swojej firmy

Przejdź do Konfiguracja > Ogólne > Ustawienia e-mail > Uwierzytelnianie e-mail.

Na stronie Uwierzytelnianie poczty e-mail kliknij Dodaj domenę.

W wyskakującym okienku Dodaj domenę wprowadź adres e-mail.

Kliknij Dodaj domenę.

Sprawdź szczegóły domeny

Aby zweryfikować szczegóły domeny i subdomeny:

  1. Przejdź do domeny i kliknij Wprowadź kod.
  2. W wyskakującym okienku Zweryfikuj domenę wprowadź kod weryfikacyjny.
  3. Kliknij Zweryfikuj.

Weryfikuj rekordy

  1. Przejdź do domeny i kliknij Weryfikuj rekordy.
  2. W wyskakującym okienku Uwierzytelnij domenę skopiuj kod rekordu SPF lub DKIM.
  3. Wklej kod w ustawieniach DNS.
  4. Kliknij Sprawdź poprawność rekordu, gdy kod zostanie dodany

    • Related Articles

    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...
    • E-mail zbiorczy

      Komunikacja z klientami/kandydatami jest ważnym działaniem w każdym scenariuszu biznesowym. Jednym z najlepszych sposobów komunikacji jest e-mail. Zoho Recruit daje możliwość korzystania z poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny

      w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej: Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę: Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby ...