Portal klienta — przegląd

Portal klienta — przegląd

Dobre relacje z klientami mają kluczowe znaczenie dla sukcesu finansowego jako rekruter. Równie ważne jest skrócenie długich rozmów e-mailowych i zapewnienie płynnej współpracy.

W portalu klienta Zoho Recruit Twoi klienci mogą tworzyć nowe oferty pracy, wysyłać informacje zwrotne dla kandydatów przesłanych do przeglądu i podejmować decyzje dotyczące rozmów kwalifikacyjnych. Pomaga to wypełnić luki komunikacyjne między Tobą a Twoimi klientami, budując w rezultacie silne partnerstwo. 

Domyślnie otrzymujesz do 10 darmowych licencji na portal. W przypadku dodatkowych licencji na portal jest to 6 USD za użytkownika portalu miesięcznie
Zaproszeni użytkownicy portalu są również częścią 10 bezpłatnych licencji na portal.

Jak włączyć Portal Klienta?

  1. Aby włączyć portal klienta, należy najpierw skonfigurować domenę na stronie Konfiguracja portalu. Po skonfigurowaniu możesz włączyć swój Portal Klienta.  
  2. Przejdź do opcji Konfiguracja > Konfiguracja portalu > Portal klienta i włącz przycisk.

  3. Możesz dostosować wiadomość e-mail z zaproszeniem do klienta, która będzie wysyłana do Twoich klientów podczas zapraszania ich do swojego portalu.


Aby zacząć komunikować się ze swoimi klientami, musisz zaprosić ich do swojego portalu klienta. Zaproszenie to prosty e-mail, który poprosi klientów o zarejestrowanie się za pomocą łącza zaproszenia. Wszystko, co muszą zrobić, to uzyskać dostęp do linku do portalu i utworzyć hasło.

Zaproś z modułu Klientów

  1. Przejdź do modułu Klienci.
  2. Kliknij nazwę klienta, którego chcesz zaprosić do swojego portalu. 
  3. Na stronie szczegółów klienta kliknij ikona obok zaproszonych kontaktów po lewej stronie ekranu. 


  4. Gdy zaprosisz swoje kontakty klienta, otrzymają one wiadomość e-mail. Po akceptacji zostaną przeniesieni na stronę logowania.

Zaproś z modułu Kontakty

  1. Przejdź do strony szczegółów Kontaktów i kliknij Zaproś kontakt z większej liczby opcji.


  2. Przypisz rolę i profil do kontaktu i kliknij Zaproś. 


Zaproś kontakty ponownie

Możesz ponownie zaprosić swoje kontakty, które już zostały zaproszone. Przejdź do Klienci > Zaproszone kontakty . Wybierz nazwy kontaktów, które chcesz ponownie zaprosić, i kliknij ponownie zaproś.


Dezaktywuj kontakty

Możesz dezaktywować te kontakty, które aktywowały swój portal klienta. 
  1. Aby je dezaktywować, przejdź do Klienci > Zaproszeni kontakt(y) i filtruj Status logowania jako Aktywowany
  2. Możesz teraz wyświetlić listę wszystkich kontaktów, których konto jest aktywne. 
  3. Wybierz kontakt i kliknij przycisk Dezaktywuj.

Notatka
Nie będziesz mieć możliwości zapraszania kontaktów, jeśli nie włączyłeś portalu klienta.
Możesz zaprosić maksymalnie 10 kontaktów na organizację.
Na stronie Zaproszone kontakty uzyskasz kompleksowy widok wszystkich kontaktów, które zostały zaproszone, aktywowane i dezaktywowane.

Podziel się kandydatami

Zoho Recruit pozwala dzielić się kandydatami z klientami bez wysyłania ich za pośrednictwem e-maili. Dzięki tej opcji Twoi klienci będą informowani za pomocą ikony powiadomienia w ich portalach klienckich.
dzielić się kandydatami:
  1. Przejdź do modułu Kandydaci
  2. Wybierz kandydatów do udostępnienia klientom 
  3. Możesz udostępnić jednego kandydata lub grupę kandydatów naraz.
  4. Kliknij Prześlij do klienta w obszarze Działania.

  5. Kliknij kartę Udostępnij.
  6. Wybierz klienta i ofertę pracy.
  7. Udostępnij go kontaktom powiązanym z klientem wraz ze swoimi komentarzami.
  8. Kliknij Udostępnij

Dostępność funkcji:
* Ta funkcja jest dostępna tylko w wersji Enterprise wersji Staffing Agency.

    • Related Articles

    • Portal niestandardowy

      Portale niestandardowe w Recruit są przeznaczone dla administratorów, aby rozszerzyć dostęp Recruit do swoich klientów, kontaktów i Kandydatów. Użytkownik portalu może uzyskać dostęp do modułów i niektórych powiązanych danych, takich jak oferty ...
    • Portal Kandydatów: Przegląd

      Jako rekruter ważne jest, aby zrobić dobre wrażenie pod względem przychylności kandydatów. Możesz użyć podstawowych procesów relacji rekruter-kandydat, aby poprawić interakcje z kandydatami i zwiększyć swoją zdolność do korzystania z puli wysoko ...
    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Obsługa klienta — przegląd

      Zoho CRM zapewnia funkcje zarządzania obsługą klienta i usługami (Help Desk), takie jak sprawy (zgłoszenia problemów), rozwiązania (baza wiedzy), rozsyłanie spraw i eskalacja za pomocą reguł przepływu pracy oraz łatwe do wdrożenia formularze ...
    • Portal dostawcy

      Vendor Portal to system do zarządzania relacjami i kandydatami zgłoszonymi przez zewnętrzne firmy rekrutacyjne/personelowe. Gdy dostawca loguje się do portalu zarządzania dostawcami (VMS), uzyskuje natychmiastowy wgląd w zamówienia pracy ...