Oznacz swoją witrynę kariery
Tworzenie własnej witryny poświęconej karierze nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Dlatego stworzyliśmy stronę kariery, która jest dostępna jako opcja domyślna. Oprócz domyślnej witryny możesz dodawać i dostosowywać dowolną liczbę witryn kariery w zależności od aktualnej edycji.
- Domyślnie Zoho Recruit udostępnia stronę kariery, w której możesz wyświetlić wszystkie opublikowane oferty pracy i dostosować oferty pracy w oparciu o kategorie.
- Możesz użyć domyślnej domeny dostarczanej przez Zoho Recruit lub użyć subdomeny, aby uwzględnić markę swojej firmy w adresie URL witryny kariery.
Aby dostosować domyślną witrynę kariery,
- Przejdź do Konfiguracja > Witryna kariery.
- Wybierz domyślną witrynę kariery.

- Click Customize.

Możesz indywidualnie dostosować każdą z poniższych sekcji:
- Sekcje
- Wygląd zewnętrzny
- Zaawansowane ustawienia
Dostosuj sekcję nagłówka
Sekcja nagłówka to miejsce, w którym możesz poinformować kandydatów o tym, jak pracować dla Twojej firmy, kultury, wartości i korzyści. W tej sekcji możesz również połączyć swoje kanały społecznościowe i ustawić wybrany temat.
W sekcji nagłówka mogą znajdować się następujące elementy:
- Logo firmy
- Linki do górnego menu
- Kanały społecznościowe
- Dostosowany obraz tła i układ
- Tekst
Dodaj logo swojej firmy
Twoja strona kariery wygląda znacznie lepiej z logo! Najpierw potrzebujesz pliku obrazu do przesłania. Zalecamy użycie pliku JPG lub PNG z przezroczystym tłem, ale GIF również się sprawdzi.
Aby dodać logo,
- Przejdź do Konfiguracja > Witryna kariery.
- Wybierz stronę kariery.
- Wybierz Dostosuj z większej liczby opcji.
- Przejdź do zakładki Sekcje na ekranie głównym.
- Kliknij Edytuj logo pod sekcją nagłówka.


- Możesz mieć różne logo dla różnych stron kariery, które masz w Zoho Recruit.
- Logo może mieć rozmiar do 1 MB.
Może się zdarzyć, że zechcesz dodać dodatkowe linki w swojej witrynie kariery, aby skierować kandydatów na inne strony Twojej witryny. Zostaną one dodane w górnej części nagłówka.

Notatka: Możesz dodać do pięciu linków do menu.
Dodaj firmowe kanały społecznościowe
Korzystanie z kanałów społecznościowych Twojej firmy jest niedrogie i może być jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych kandydatów i umożliwienie im kontaktu z firmą, przy jednoczesnym utrzymaniu ich stałego zaangażowania.
Aby połączyć kanały społecznościowe:
- Przejdź do opcji Konfiguracja > Witryna kariery.
- Wybierz stronę kariery.
- Kliknij Dostosuj z większej liczby opcji.
- Przejdź do zakładki Sekcje na ekranie głównym.
- Kliknij Edytuj linki społecznościowe w prawym górnym rogu sekcji nagłówka.

Dostosuj obraz tła
Możesz wybrać obraz tła z domyślnych opcji, które udostępniamy, lub ze swojego systemu. Dodatkowo możesz również wybrać jednokolorowe lub jednolite tło jako tło.
Opcja 1: Aby użyć domyślnego obrazu tła
- Kliknij dostosuj ze strony kariery.
- W sekcji nagłówka wybierz Zmień tło.
- Kliknij Wybierz obraz, a następnie wybierz obraz
Opcja 2: Dodaj jednolity kolor tła
- Przejdź do opcji Konfiguracja > Witryna kariery.
- W sekcji nagłówka wybierz Zmień tło.
- Usuń zaznaczenie domyślnego obrazu na karcie Wybierz obraz.
- Na karcie Prześlij obraz wybierz jednolite kolory za pomocą selektora kolorów lub dodaj kod szesnastkowy.
- Dostosuj przezroczystość do 100.
- Kliknij Aktualizuj.

Edytować tekst
Możesz dostosować tytuł, podtytuł i opis, które chcesz umieścić na ekranie głównym swojej witryny kariery.
Related Articles
Konfigurowanie witryny kariery
Twoja witryna kariery będzie pierwszą stroną, którą kandydaci będą przeglądać podczas procesu ubiegania się o pracę. Tworzenie stron poświęconych karierze, które obejmują markę, kulturę i wizję Twojej firmy, zapewni kandydatom właściwe pierwsze ...
Przegląd
Formularze internetowe działają jak pomost między Tobą a odwiedzającymi Twoją witrynę. Formularze internetowe Zoho Recruit czynią je bardziej dostępnymi i zrozumiałymi dla przeciętnego użytkownika dzięki naszemu interaktywnemu systemowi tworzenia ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Wprowadzenie do Zoho Recruit
Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
Ustawienia osobiste
Po zarejestrowaniu się w Zoho Recruit i posiadaniu własnego konta możesz spersonalizować swoje konto Recruit. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te ...