Oznacz swoją witrynę kariery

Oznacz swoją witrynę kariery

Tworzenie własnej witryny poświęconej karierze nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Dlatego stworzyliśmy stronę kariery, która jest dostępna jako opcja domyślna. Oprócz domyślnej witryny możesz dodawać i dostosowywać dowolną liczbę witryn kariery w zależności od aktualnej edycji. 
  1. Domyślnie Zoho Recruit udostępnia stronę kariery, w której możesz wyświetlić wszystkie opublikowane oferty pracy i dostosować oferty pracy w oparciu o kategorie.
  2. Możesz użyć domyślnej domeny dostarczanej przez Zoho Recruit lub użyć subdomeny, aby uwzględnić markę swojej firmy w adresie URL witryny kariery.
Aby dostosować domyślną witrynę kariery,
  1. Przejdź do Konfiguracja > Witryna kariery.
  2. Wybierz domyślną witrynę kariery.

  3. Click Customize.
Możesz indywidualnie dostosować każdą z poniższych sekcji:
  • Sekcje
  • Wygląd zewnętrzny
  • Zaawansowane ustawienia


Dostosuj sekcję nagłówka

Sekcja nagłówka to miejsce, w którym możesz poinformować kandydatów o tym, jak pracować dla Twojej firmy, kultury, wartości i korzyści. W tej sekcji możesz również połączyć swoje kanały społecznościowe i ustawić wybrany temat.


W sekcji nagłówka mogą znajdować się następujące elementy:

  • Logo firmy
  • Linki do górnego menu
  • Kanały społecznościowe
  • Dostosowany obraz tła i układ
  • Tekst
  •  


Dodaj logo swojej firmy 

Twoja strona kariery wygląda znacznie lepiej z logo! Najpierw potrzebujesz pliku obrazu do przesłania. Zalecamy użycie pliku JPG lub PNG z przezroczystym tłem, ale GIF również się sprawdzi.

Aby dodać logo,

  1. Przejdź do Konfiguracja > Witryna kariery.
  2. Wybierz stronę kariery.
  3. Wybierz Dostosuj z większej liczby opcji.
  4. Przejdź do zakładki Sekcje na ekranie głównym. 
  5. Kliknij Edytuj logo pod sekcją nagłówka.

  1. Możesz mieć różne logo dla różnych stron kariery, które masz w Zoho Recruit.
  2. Logo może mieć rozmiar do 1 MB.

Dodaj linki do górnego menu

Może się zdarzyć, że zechcesz dodać dodatkowe linki w swojej witrynie kariery, aby skierować kandydatów na inne strony Twojej witryny. Zostaną one dodane w górnej części nagłówka.




Notatka: Możesz dodać do pięciu linków do menu.

Dodaj firmowe kanały społecznościowe

Korzystanie z kanałów społecznościowych Twojej firmy jest niedrogie i może być jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych kandydatów i umożliwienie im kontaktu z firmą, przy jednoczesnym utrzymaniu ich stałego zaangażowania.

Aby połączyć kanały społecznościowe:
  1. Przejdź do opcji Konfiguracja > Witryna kariery.
  2. Wybierz stronę kariery.
  3. Kliknij Dostosuj z większej liczby opcji.
  4. Przejdź do zakładki Sekcje na ekranie głównym.
  5. Kliknij Edytuj linki społecznościowe w prawym górnym rogu sekcji nagłówka.

Dostosuj obraz tła

Możesz wybrać obraz tła z domyślnych opcji, które udostępniamy, lub ze swojego systemu. Dodatkowo możesz również wybrać jednokolorowe lub jednolite tło jako tło. 

Opcja 1: Aby użyć domyślnego obrazu tła

  1. Kliknij dostosuj ze strony kariery. 
  2. W sekcji nagłówka wybierz Zmień tło.
  3. Kliknij Wybierz obraz, a następnie wybierz obraz

Opcja 2: Dodaj jednolity kolor tła

  1. Przejdź do opcji Konfiguracja > Witryna kariery.
  2. W sekcji nagłówka wybierz Zmień tło. 
  3. Usuń zaznaczenie domyślnego obrazu na karcie Wybierz obraz.
  4. Na karcie Prześlij obraz wybierz jednolite kolory za pomocą selektora kolorów lub dodaj kod szesnastkowy.
  5. Dostosuj przezroczystość do 100.
  6. Kliknij Aktualizuj.


Edytować tekst 

Możesz dostosować tytuł, podtytuł i opis, które chcesz umieścić na ekranie głównym swojej witryny kariery. 
    • Related Articles

    • Konfigurowanie witryny kariery

      Twoja witryna kariery będzie pierwszą stroną, którą kandydaci będą przeglądać podczas procesu ubiegania się o pracę. Tworzenie stron poświęconych karierze, które obejmują markę, kulturę i wizję Twojej firmy, zapewni kandydatom właściwe pierwsze ...
    • Przegląd

      Formularze internetowe działają jak pomost między Tobą a odwiedzającymi Twoją witrynę. Formularze internetowe Zoho Recruit czynią je bardziej dostępnymi i zrozumiałymi dla przeciętnego użytkownika dzięki naszemu interaktywnemu systemowi tworzenia ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Edycje Zoho Recruit

      Nie ma dwóch firm, które mają ten sam proces rekrutacyjny lub takie same potrzeby rekrutacyjne. Rozbijając to dalej, często mają albo tylko rekrutację sezonową, rekrutację branżową, rekrutację specyficzną dla firmy lub zarządzanie pracownikami ...