Niektóre wiadomości e-mail są wyświetlane jako nieprzeczytane, ale wszystkie wiadomości e-mail są przeczytane w folderze.

Niektóre wiadomości e-mail są wyświetlane jako nieprzeczytane, ale wszystkie wiadomości e-mail są przeczytane w folderze.

Jeśli wiadomości e-mail w tym samym wątku, ale w innym folderze, są nadal nieprzeczytane, wątek będzie oznaczony jako nieprzeczytany również w innych folderach, gdy wybrana jest opcja „Rozmowa w różnych folderach”. 
    • Related Articles

    • Jak wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy?

      Aby wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy, kliknij ikonę Podgląd całej rozmowy po lewej stronie podsumowania wiadomości e-mail w okienku listy. Cała rozmowa połączona z tą wiadomością e-mail zostanie otwarta w okienku podglądu ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...