Często słyszymy, jak rozmówcy pytają: „Czy to odpowiedni czas na rozmowę?”. Chociaż w większości przypadków nasza odpowiedź nie jest twierdząca, czy zastanawiałeś się, dlaczego ważne jest, aby wiedzieli, czy jest to odpowiedni czas na kontakt? Ponieważ często kontakt z klientem w nieodpowiednim czasie może kosztować znacznie więcej niż tylko utraconą transakcję, czasami psuje to doświadczenie klienta z Twoją firmą.
W przeciwieństwie do telerozmów, sprzedawca nie ma możliwości zapytać klienta, czy nadszedł właściwy czas, aby z nim porozmawiać lub wysłać e-mail. Najlepszy czas na kontakt dla Zii może znacznie ułatwić jej pracę, automatycznie sugerując każdemu klientowi odpowiedni czas na kontakt.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Dostępne dla wszystkich użytkowników.
Jak Zia oblicza najlepszy czas?
Zia może zasugerować najlepszy czas na kontakt z potencjalnymi klientami na podstawie działań wykonanych przez:
- klient
- przedstawiciel w odpowiedzi na e-mail lub telefon od klienta
Załóżmy, że klient przegląda Twoją witrynę i opuszcza czat. System zasugeruje idealny czas na kontakt na podstawie czasu kliknięcia w link i czasu rozmowy. Jeśli przedstawiciel zadzwoni, wyśle e-mail lub odpowie na czat w sugerowanym czasie, mogą być większe szanse na otrzymanie odpowiedzi.
Sugestie te mogą pomóc zespołowi sprzedaży zaplanować i rozłożyć swoje działania w odpowiednim czasie dla klienta oraz wykorzystać resztę dnia na inne ważne zadania.
Instancje, których Zia używa, aby zasugerować najlepszy czas
Najlepszy czas na kontakt pojawia się dla kontaktu tylko wtedy, gdy co najmniej jedna z poniższych sytuacji wydarzyła się przynajmniej raz:
- Kontakt odebrał Twoje połączenie, a czas trwania połączenia przekracza jedną minutę
- Kontakt zadzwonił do Ciebie i przegapiłeś
- Kontakt zadzwonił do Ciebie i odpowiedziałeś
- Kontakt otworzył Twój e-mail
- Kontakt otworzył Twój e-mail i kliknął w dowolne linki
- Kontakt wysłał Ci e-mail
Zobacz najlepszy czas na telefon/e-mail
Zia odnotowuje czas, w którym klient odbiera telefon, odpowiada na e-maile, ile czasu zajmuje odpowiedź na e-mail, jak szybko odpowiada na e-maile, czas w ciągu dnia, kiedy najczęściej odpowiada lub odbiera telefon, aby zasugerować najlepszy czas na wysłanie e-maila lub telefon.
Najlepszy czas można wyświetlić na stronie szczegółów rekordu w modułach Potencjalni klienci i Kontakty.
Należy wziąć pod uwagę
Aby uzyskać lepsze sugestie dotyczące najlepszego czasu na kontakt, skonfiguruj Zoho CRM z następującymi funkcjami:
- Integracja poczty e-mail
- Most telefoniczny Zoho
Notatka
- Nie możesz zmienić najlepszego czasu sugerowanego przez Zię.
- Sugestiom dotyczącym najlepszego czasu towarzyszyć będzie symbol gwiazdki wskazujący najodpowiedniejszy czas kontaktu. Częściowo wypełniona gwiazda oznacza mniejsze znaczenie niż wypełniona.
Gdy minie sugerowana godzina na dany dzień, system automatycznie włączy ją po 30 minutach.
Zia weźmie pod uwagę godziny pracy Twojej organizacji i strefę czasową w danym regionie, aby otrzymywać automatyczne sugestie.
Wyłącz najlepszy czas na kontakt z sugestią
Możesz wyłączyć najlepszy czas na kontakt z sugestią w Ustawienia > Ogólne > Zia > Zia Reminder, przełączając przyciski połączenia i e-mail.
Related Articles
Zia - przegląd
W dzisiejszym świecie firmy mają do czynienia z gigantycznymi rozmiarami danych, które pochodzą z wielu źródeł. Może to być proste zapytanie telefoniczne, które właśnie otrzymałeś, nowy obserwator na Twojej stronie na Facebooku lub odesłany e-mail w ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Kreator prognoz Zia
Konstruktor prognoz Zia to zestaw narzędzi dla administratorów CRM do tworzenia niestandardowych prognoz w ich firmie. Ten prosty i intuicyjny kreator może szybko przewidzieć prawdopodobne wyniki zarówno dla standardowych, jak i niestandardowych ...
Praca z potencjalnymi klientami
Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
Zia w Zoho Recruit: przegląd
Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...