Moje konto nie pobiera e-maili z Gmail POP3
Gmail zatrzymuje pobieranie POP, gdy liczba e-maili w kolejce POP osiągnie określony limit. Aby kontynuować pobieranie, musisz wyczyścić już pobrane wiadomości z kolejki.
- Zaloguj się do www.zoho.com/mail
- Kliknij Ustawienia >> Konta pocztowe >> Edytuj konto POP
- Upewnij się, że konto POP Gmaila nie jest w trybie „Ostatnie:” i nie ma ustawienia „Usuń kopię Gmaila” w ustawieniach POP Gmaila, jeśli chcesz, aby e-maile pozostały na koncie Gmail.
- Kliknij Zapisz.
Related Articles
Jak skonfigurować moje konto Gmail, aby pobierać wszystkie wiadomości e-mail w Zoho
Jeśli potrzebujesz wszystkich e-maili z Gmaila, możesz zoptymalizować pobieranie, zmieniając ustawienia pobierania na swoim koncie w następujący sposób. 1. Zaloguj się do mail.zoho.com 2. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 3. W liczbie ...
Organizowanie e-maili w Zoho Recruit
E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...