LinkedIn Sales Navigator

LinkedIn Sales Navigator

Zainstaluj rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM, aby znaleźć potencjalnych klientów na LinkedIn i połączyć się z nimi bezpośrednio z Zoho CRM.

Sales Navigator to narzędzie, które oferuje handlowcom doskonały wgląd w życie zawodowe ich klientów. Możesz sprawdzić jakość potencjalnych klientów, przeglądając ich profile biznesowe i śledząc ich aktualizacje statusu. Dzięki temu znalezienie odpowiednich leadów i ich konwersja staje się łatwe.

Staje się to o wiele łatwiejsze, gdy zintegrujesz Sales Navigator z Zoho CRM, ponieważ możesz skontaktować się z potencjalnym klientem na LinkedIn bez konieczności przełączania okien. W ten sposób możesz łączyć się z ludźmi na LinkedIn, kontaktować się z nimi, śledzić ich aktualizacje i odkrywać ich sieć - wszystko bezpośrednio z Zoho CRM, gdzie masz również informacje o ich sprzedaży.

Instalując rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM, możesz
  • Wyświetl powiązaną listę LinkedIn Sales Navigator na stronie Szczegóły potencjalnych klientów, kontaktów, kont i transakcji. Powiązana lista wyświetla profile potencjalnych klientów jako widżety.
  • Wyświetl kontekstowo widżety LinkedIn Sales Navigator na karcie SalesInbox (e-maile).
  • Prześlij leady, kontakty i konta CRM do Sales Navigator, aby śledzić je na LinkedIn.
  • Bądź na bieżąco z aktywnością zawodową swoich klientów na LinkedIn.
  • Generuj kolejne leady, badając profesjonalną sieć i kontakty swoich klientów

Zainstaluj rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM

Dostępność
  1. Płatne wersje LinkedIn Sales Navigator: Advanced i Advanced Plus.
  2. W Zoho CRM użytkownicy z samym profilem administratora mogą zainstalować i uzyskać dostęp do LinkedIn SalesNavigator

Aby zainstalować rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator w Zoho CRM
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Rynek > Wszystko .
  2. W sekcji Wszystkie rozszerzenia przejdź do LinkedIn Sales Navigator.
  3. Na stronie Sales Navigator kliknij Aktywuj 
  4. Na stronie LinkedIn Sales Navigator ustaw Uprawnienia dla użytkowników Zoho CRM zgodnie z wymaganiami.
  5. Kliknij Zapisz .

    Zobaczysz powiązaną listę LinkedIn Sales Navigator na stronie Szczegóły potencjalnych klientów, kontaktów, kont i transakcji, a także obok wiadomości e-mail w zakładce SalesInbox

Prześlij rekordy Zoho CRM do LinkedIn Sales Navigator

Aktywując LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM, możesz przesyłać potencjalnych klientów, kontakty i konta do swojego konta Sales Navigator i dokładniej badać kręgi zawodowe swoich klientów i ich aktywność na LinkedIn. Otwiera to również nowe możliwości generowania dalszych potencjalnych klientów poprzez eksplorację połączeń klientów na LinkedIn.

Przekazywanie leadów z Zoho CRM do Sales Navigator
  1. Kliknij żądany lead na swoim koncie Zoho CRM.
  2. Przewiń w dół do powiązanej listy LinkedIn Sales Navigator.
    Pasujący profil osoby i firmy są wyświetlane jako widżety.
  3. W profilu osoby możesz wykonać następujące czynności:
    • Jeśli profil dotyczy właściwej osoby, kliknij Zapisz jako potencjalnego klienta w profilu tej osoby.
      Ten potencjalny klient CRM zostanie teraz natychmiast zapisany na Twoim koncie LinkedIn Sales Navigator jako potencjalny klient LinkedIn. Od tego momentu możesz śledzić leady na LinkedIn.
    • Jeśli wyświetlony potencjalny klient/kontakt NIE jest właściwą osobą, której szukasz, po prostu kliknij Niewłaściwa osoba? przycisk.
      W kolejnym formularzu wprowadź imię, nazwisko, obecną firmę i aktualny tytuł, aby wyszukać odpowiednią osobę. 
  4. Pod większą liczbą elips ... Ikona,
    1. Kliknij Wiadomość, jeśli chcesz się z nimi skontaktować. Spowoduje to przejście do Skrzynki odbiorczej Sales Navigator, gdzie możesz skomponować i wysłać wiadomość InMail. 
    2. Kliknij Połącz, aby wysłać im zaproszenie LinkedIn z Zoho CRM. Jeśli jesteś już połączony na LinkedIn, możesz wysłać im wiadomość.
  5. W profilu firmy dane są wyszukiwane według danych zawartych w rekordzie. Aby zweryfikować informacje, możesz wykonać następujące czynności:
    1. Wybierz firmę z listy firm wymienionych w widżecie firmy i kliknij Dopasuj.    
    2. Kliknij Zapisz w Sales Navigator, aby zapisać informacje o firmie na żądanej liście kont.
    3. Jeśli wybrana firma nie jest odpowiednia, kliknij Niewłaściwa firma? w widżecie firmy. W wyświetlonym formularzu wyszukaj odpowiednią firmę, wpisując następujące dane — nazwę firmy, branżę i lokalizację, a następnie kliknij przycisk Wyszukaj.     
                                   

  Zarządzaj kontem Sales Navigator dla indywidualnych użytkowników

Aby uzyskać wgląd w potencjalnych klientów, kontakty, konta i transakcje, administratorzy w Twojej organizacji połączą CRM ze wspólnym kontem Sales Navigator. Jednak jako menedżer sprzedaży, jeśli masz indywidualne konto nawigatora sprzedaży i chcesz połączyć je z systemem CRM w celu uzyskania dokładnych i kontekstowych informacji, możesz zmienić konto nawigatora sprzedaży dla swojego konta.

Aby zmienić konto nawigatora sprzedaży 
  1. Przejdź do rekordu, przewiń w dół do widżetu LinkedIn Sales Navigator.
  2. Kliknij przycisk Zmień konto Nawigatora sprzedaży.
  3. Kliknij Tak w wyskakującym okienku ostrzeżenia o wylogowaniu.
  4. Zaloguj się na swoje konto, aby wyświetlić statystyki. 
Notatka
  • Pamiętaj, że wspomniana powyżej procedura dla potencjalnych klientów dotyczy również kont, kontaktów i transakcji.

Data mapping between Zoho CRM and LinkedIn Sales Navigator

Zoho CRM
LinkedIn Sales Navigator
Leads
Zapisano jako potencjalni klienci
Kontakty
Zapisano jako potencjalni klienci
Konta
Zapisane jako konta

Zobacz widżet Sales Navigator w zakładce SalesInbox

Oprócz strony Szczegóły rekordu możesz wyświetlić widżet LinkedIn Sales Navigator kontekstowo, obok wiadomości e-mail klientów na karcie Skrzynka odbiorcza sprzedaży. Dzięki temu uzyskasz rzetelny obraz ich działalności zawodowej i tła, co z kolei pomoże Ci lepiej zaprezentować się podczas rozmów e-mailowych z nimi. Oprócz wglądu w ich działalność zawodową, możesz zapisać ich jako potencjalnych klientów w Sales Navigator, aby śledzić ich na LinkedIn.

Aby wyświetlić kontekstowo informacje Sales Navigator w zakładce SalesInbox
  1. Kliknij kartę Skrzynka odbiorcza sprzedaży.
  2. Kliknij wymagany e-mail. Na stronie Szczegóły wiadomości e-mail w prawym okienku kliknij łącze LinkedIn.
    Okno odwraca się, ukazując widżet LinkedIn Sales Navigator.

    W tym miejscu możesz zapisać nadawcę wiadomości e-mail jako potencjalnego klienta w Sales Navigator, klikając Zapisz jako potencjalnego klienta . Oprócz zapisania nadawcy jako potencjalnego klienta w Sales Navigator, możesz wyświetlić jego aktywność na LinkedIn right inside the widget.  

Odinstaluj rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator

Aby odinstalować rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM
  1. Przejdź do Konfiguracja > Rynek > Wszystkie.
  2. W sekcji LinkedIn Sales Navigator kliknij Odinstaluj.

    Nie będziesz już widzieć powiązanej listy LinkedIn Sales Navigator na stronie Szczegóły potencjalnych klientów, kontaktów, kont i transakcji.

Notatka
  • Po dezaktywacji nie można już przesyłać rekordów Zoho CRM do LinkedIn Sales Navigator.
  • Jednak rekordy już przekazane do Sales Navigator pozostają nienaruszone.

    • Related Articles

    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
    • Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?

      Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie. W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...