Konfigurowanie szczegółów organizacji

Konfigurowanie szczegółów organizacji

Funkcja: Ustawienia organizacji | Wydanie: Wszystkie


Scenariusz
Firma zajmująca się sprzedażą samochodów subskrybuje edycję Zoho CRM Enterprise w celu skalowania obsługi klienta i zwiększania sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
Aby rozpocząć korzystanie z Zoho CRM, muszą najpierw skonfigurować dane organizacji w CRM:

I. Wprowadź dane firmy
  1. Prześlij logo firmy, które będzie dostępne dla wszystkich użytkowników w organizacji i wyświetlane w wiadomościach wychodzących do klientów.

  2. Edytuj podstawowe dane firmy, takie jak nazwa firmy, liczba pracowników, adres firmy i numer telefonu.

  3. Wybierz superadministratora, użytkownika, który ma te same uprawnienia co administrator CRM. Organizacja może mieć tylko jednego superadministratora, a użytkownik, który zaloguje się na konto CRM organizacji po raz pierwszy, zostanie domyślnie przypisany jako superadministrator.
Superadministrator to pojedynczy punkt kontaktowy dla całej komunikacji (zapytania, szczegóły rozliczeniowe i informacje związane z subskrypcją) od Zoho. Po dodaniu kolejnych użytkowników do konta domyślny superadministrator może przenieść uprawnienia na innego użytkownika.
  1. Wprowadź szczegóły dotyczące lokalizacji, takie jak waluta i strefa czasowa dla operacji biznesowych. Ta firma ma siedzibę w Bostonie i działa tylko w Stanach Zjednoczonych, dlatego walutą jest USD, a strefa czasowa to Standardowy Czas Wschodni (strefa czasowa Bostonu).


II. Zdefiniuj rok obrotowy
Rok obrotowy określi dokładną prognozę sprzedaży. Rok podatkowy w Zylker Motors rozpoczyna się w kwietniu i kończy w marcu następnego roku. Chcą raportów prognozy na bieżący rok, więc rok obrotowy jest ustawiony na początek kwietnia 2019 r.



 III. Zdefiniuj godziny pracy i święta
Godzina pracy - Firma ma siedzibę w Bostonie, a ich dni i godziny pracy są następujące:

Tydzień zaczyna się w
Poniedziałek
Dni robocze
Poniedziałek - piątek
Godziny pracy
09:00 - 17:00 (wschodni czas standardowy)
Zamknięte
Sobota, niedziela

Godzina zmiany — zespół wsparcia działa w różnych godzinach pracy, aby zaspokoić potrzeby różnych stanów w USA. Dodają następujące godziny zmiany zgodnie ze strefami czasowymi różnych miast, w których działają:
  1. Fairbanks — czas letni na Alasce
  2. Sacramento – czas pacyficzny letni
  3. Denver – górski czas letni


Lista dni wolnych - Firma pozostaje zamknięta w wybrane dni, więc do listy dni wolnych dodaje dni wolne. Ponieważ firma działa tylko w USA, ma jedną listę urlopów, która dotyczy wszystkich pracowników.
 
Nazwa święta
Data święta
Dzień
Nowy Rok
1 Styczeń
Wtorek
Dzień Martina Luthera Kinga Jr
21 Styczeń
Poniedziałek
dzień Pamięci
27 Maj
Poniedziałek
Dzień Niepodległości
4 Lipiec
Czwartek
Dzień pracy
2 Wrzesień
Poniedziałek
Dzień Weteranów
11 Listopad
Poniedziałek
święto Dziękczynienia
28 Listopad
Czwartek
Boże Narodzenie
25 Grudzień
Środa
Sylwester
31 Grudzień
Wtorek

IV: Wybierz hierarchię
Dealer ma wiele działów i chce, aby tylko przełożeni z każdego działu mogli przeglądać dane swoich pracowników. Dlatego wybrali hierarchię raportowania, w której mogą ręcznie wybrać starszego członka, który ma wyłączny dostęp do danych pracowników.
    • Related Articles

    • Skonfiguruj konto organizacji

      Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...