Funkcja: Ustawienia organizacji | Wydanie: Wszystkie
Scenariusz
Firma zajmująca się sprzedażą samochodów subskrybuje edycję Zoho CRM Enterprise w celu skalowania obsługi klienta i zwiększania sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
Aby rozpocząć korzystanie z Zoho CRM, muszą najpierw skonfigurować dane organizacji w CRM:
I. Wprowadź dane firmy
- Prześlij logo firmy, które będzie dostępne dla wszystkich użytkowników w organizacji i wyświetlane w wiadomościach wychodzących do klientów.
- Edytuj podstawowe dane firmy, takie jak nazwa firmy, liczba pracowników, adres firmy i numer telefonu.
- Wybierz superadministratora, użytkownika, który ma te same uprawnienia co administrator CRM. Organizacja może mieć tylko jednego superadministratora, a użytkownik, który zaloguje się na konto CRM organizacji po raz pierwszy, zostanie domyślnie przypisany jako superadministrator.
Superadministrator to pojedynczy punkt kontaktowy dla całej komunikacji (zapytania, szczegóły rozliczeniowe i informacje związane z subskrypcją) od Zoho. Po dodaniu kolejnych użytkowników do konta domyślny superadministrator może przenieść uprawnienia na innego użytkownika.
- Wprowadź szczegóły dotyczące lokalizacji, takie jak waluta i strefa czasowa dla operacji biznesowych. Ta firma ma siedzibę w Bostonie i działa tylko w Stanach Zjednoczonych, dlatego walutą jest USD, a strefa czasowa to Standardowy Czas Wschodni (strefa czasowa Bostonu).
II. Zdefiniuj rok obrotowy
Rok obrotowy określi dokładną prognozę sprzedaży. Rok podatkowy w Zylker Motors rozpoczyna się w kwietniu i kończy w marcu następnego roku. Chcą raportów prognozy na bieżący rok, więc rok obrotowy jest ustawiony na początek kwietnia 2019 r.
III. Zdefiniuj godziny pracy i święta
Godzina pracy - Firma ma siedzibę w Bostonie, a ich dni i godziny pracy są następujące:
Tydzień zaczyna się w | Poniedziałek |
Dni robocze | Poniedziałek - piątek |
Godziny pracy | 09:00 - 17:00 (wschodni czas standardowy) |
Zamknięte | Sobota, niedziela |
Godzina zmiany — zespół wsparcia działa w różnych godzinach pracy, aby zaspokoić potrzeby różnych stanów w USA. Dodają następujące godziny zmiany zgodnie ze strefami czasowymi różnych miast, w których działają:
- Fairbanks — czas letni na Alasce
- Sacramento – czas pacyficzny letni
- Denver – górski czas letni
Lista dni wolnych - Firma pozostaje zamknięta w wybrane dni, więc do listy dni wolnych dodaje dni wolne. Ponieważ firma działa tylko w USA, ma jedną listę urlopów, która dotyczy wszystkich pracowników.
Nazwa święta | Data święta | Dzień
|
Nowy Rok | 1 Styczeń | Wtorek |
Dzień Martina Luthera Kinga Jr | 21 Styczeń | Poniedziałek |
dzień Pamięci | 27 Maj
| Poniedziałek |
Dzień Niepodległości | 4 Lipiec | Czwartek |
Dzień pracy | 2 Wrzesień | Poniedziałek |
Dzień Weteranów | 11 Listopad | Poniedziałek |
święto Dziękczynienia | 28 Listopad | Czwartek |
Boże Narodzenie | 25 Grudzień | Środa |
Sylwester | 31 Grudzień | Wtorek |
IV: Wybierz hierarchię
Dealer ma wiele działów i chce, aby tylko przełożeni z każdego działu mogli przeglądać dane swoich pracowników. Dlatego wybrali hierarchię raportowania, w której mogą ręcznie wybrać starszego członka, który ma wyłączny dostęp do danych pracowników.
Related Articles
Skonfiguruj konto organizacji
Jako administrator Twoim pierwszym krokiem do wdrożenia Zoho CRM w Twojej organizacji będzie wprowadzenie szczegółów w ustawieniach osobistych i zdefiniowanie danych organizacji, które będą widoczne dla wszystkich użytkowników w działach. Będziesz ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...