Konfigurowanie portalu

Konfigurowanie portalu

Zoho Recruit daje możliwość wykorzystania marki Twojej firmy do tworzenia portali dla Twoich klientów i dostawców. Na przykład, jeśli witryna Twojej firmy to „www.zylker.com”, możesz utworzyć portal o adresie URL „portal.zylker.com”. Zazwyczaj możesz wybrać opcję domeny domyślnej, jeśli nie masz strony internetowej. Natomiast subdomena umożliwia posiadanie niestandardowego adresu URL domeny.


Konfiguruj ustawienia portalu — jednorazowa konfiguracja

Wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować domenę domyślną:

  1. Przejdź do Konfiguracja > Konfiguracja portalu > Portal.

  2. Zweryfikuj nazwę firmy, podstawowy adres e-mail i adres strony internetowej. Na podstawie adresu Twojej witryny Zoho Recruit automatycznie wypełni domyślny adres URL portalu.

  3. Twój domyślny adres URL domeny jest teraz utworzony i gotowy do użycia.

  4. Jeśli chcesz mieć niestandardowy URL, wybierz Subdomena i kliknij Przejdź do weryfikacji CNAME

Domyślnie otrzymujesz do 10 darmowych licencji na portal. W przypadku dodatkowych licencji na portal jest to 6 USD za użytkownika portalu miesięcznie

Zarządzaj użytkownikami portalu

Zbudowanie dedykowanego portalu i zapewnienie płynnej współpracy z klientami i dostawcami może rozwiązać wiele problemów w Twojej codziennej działalności. Zarządzanie użytkownikami portalu umożliwia zarządzanie wszystkimi użytkownikami portalu z jednego miejsca.

Aby zarządzać użytkownikami portalu: 
  1. Przejdź do konfiguracji.
  2. Kliknij Konfiguracja portalu > Zarządzaj użytkownikami portalu.
  3. Na stronie Zarządzaj użytkownikami portalu znajdują się dwie karty dla klientów i b, na których można aktywować, wyłączać, ponownie zapraszać lub usuwać dostęp do portalu dla wszystkich użytkowników. 

Notatka: 
  1. Zarówno klienci, jak i dostawcy będą traktowani jako użytkownicy portalu
  2. Łączne licencje na portale to łączna liczba aktualnie używanych licencji na portale.
  3. Dostępne licencje portalowe to pozostałe licencje, których możesz użyć do zapraszania klientów i dostawców.
  4. Aby kupić dodatkowe licencje na portal, przejdź do Konfiguracja > Subskrypcje na swoim koncie Recruit.
    1. Aktywny  - Wskazuje wszystkich aktywnych klientów i dostawców  
    2. Wyłączone  - Tymczasowo wyłącza dostęp do portalu dla klientów lub dostawców. Jeśli wyłączysz uprawnienia dla konkretnego użytkownika, możesz przyznać dostęp innemu użytkownikowi w jego licencji portalu.  
  5. Reinvite - Możesz wysłać zaproszenie do portalu do klientów/dostawców.
  6. Usunięcie użytkownika portalu spowoduje usunięcie jego dostępu tylko do portali. Zwiększy to również liczbę licencji portalu.

Mapowanie subdomen

Mapowanie poddomen umożliwia uzyskanie spersonalizowanej/dostosowanej nazwy domeny dla portalu, która ma markę Twojej organizacji.

Aby skonfigurować subdomenę: 
  1. Wpisz swoją niestandardową nazwę i kliknij Kontynuuj.

  2. Upewnij się, że zmapowałeś swoją subdomenę i kod ZR u swojego dostawcy hostingu DNS.


  3. Następnym krokiem jest skonfigurowanie CNAME w portalu administracyjnym dostawcy nazw domen. CNAME jest zwykle znany jako nazwa kanoniczna domeny. Jest to alias używany do skonfigurowania nazwy subdomeny dla Twojej organizacji. Aby skonfigurować CNAME:

    • Zaloguj się na stronie dostawcy rejestracji nazwy domeny.

    • Przejdź do ustawień i wybierz ustawienia DNS (Domain Name System).

    • Utwórz wpis CNAME, wpisując nazwę subdomeny i CNAME.

    • Zamapuj wpis CNAME na rekrut.cs.zohohost.com.

    • Na podstawie dostawcy rejestracji nazwy domeny, 

      * Nazwa subdomeny może mieć postać: Host/Alias.
      * CNAME może nazywać się: Value, Points To lub Destination.

      Na przykład, jeśli chcesz korzystać z jobs.zylker.com,


      CNAME

      jobs

      recruit.cs.zohohost.com

      zr*****

      recrruit.cs.zohocost.com

  4. Po skonfigurowaniu wpisu CNAME możesz go przetestować za pomocą polecenia ns lookup w terminalu, aby zweryfikować go przed przesłaniem niestandardowego żądania domeny. Zmiany nazwy domeny mogą potrwać do 48 godzin w zależności od ustawień czasu życia (TTL). Ustawienia TTL określają, ile czasu zajmuje komputerowi aktualizacja ustawień związanych z DNS.

  5. Możesz również skontaktować się z administratorem domeny lub pomocą techniczną dla administratorów domeny, jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności podczas konfigurowania wpisu CNAME.

Instalowanie certyfikatu SSL

Jeśli po przesłaniu żądania domeny niestandardowej wystąpi błąd SSL (Secure Sockets Layer), nie martw się. Zoho Recruit zainstaluje Multi-Domenę

Certyfikat SSL na zapleczu, aby zabezpieczyć nazwę domeny i zapobiec dalszym błędom. Ten proces trwa zwykle do 3-5 dni roboczych. Zostaniesz powiadomiony e-mailem, gdy Twoja subdomena będzie aktywna, po czym będziesz mógł uzyskać dostęp do swojego Zoho Recruit za pomocą swojej nazwy subdomeny.
Notatka: Certyfikaty SSL pomagają utworzyć bezpieczne połączenie między serwerem internetowym a przeglądarką internetową użytkownika.
W Zoho Recruit nie można zainstalować certyfikatów SSL od zewnętrznych dostawców.

Instrukcje dotyczące dostawcy domeny

GoDaddy, Wild West Domains i wielu innych dostawców domen korzysta z podobnego Menedżera domen. Aby uzyskać informacje na temat konfiguracji CNAME dla innych powszechnie używanych dostawców domen, kliknij poniższe linki pomocy.

GoDaddy

NameCheap

DnsMadeEasy

Network Solutions

Bluehost

Notatka:
  1. Konfiguracja subdomeny jest dostępna tylko w wersji Enterprise.
  2. Po utworzeniu nie będzie można edytować nazwy portalu.
  3. Po skonfigurowaniu portalu nie będzie można go usunąć.

    • Related Articles

    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Konfiguracja konta

      Użytkownicy w wielu organizacjach pracują z różnych lokalizacji, w różnych strefach czasowych i geograficznych. Każdy użytkownik może ustawić swoje osobiste preferencje w Zoho. Możesz spersonalizować i zarządzać ustawieniami na swoim koncie Zoho ...
    • Jak kupić dodatkowe miejsce w Zoho Recruit?

      Oparty na chmurze system śledzenia kandydatów Zoho Recruit bezpiecznie przechowuje wszystkie dane kandydatów i klientów. Przydzielona przestrzeń dyskowa będzie zależeć od wybranej wersji i liczby licencji dla zespołu zatrudniającego. Miejsce do ...
    • Konfigurowanie witryny kariery

      Twoja witryna kariery będzie pierwszą stroną, którą kandydaci będą przeglądać podczas procesu ubiegania się o pracę. Tworzenie stron poświęconych karierze, które obejmują markę, kulturę i wizję Twojej firmy, zapewni kandydatom właściwe pierwsze ...
    • Portal niestandardowy

      Portale niestandardowe w Recruit są przeznaczone dla administratorów, aby rozszerzyć dostęp Recruit do swoich klientów, kontaktów i Kandydatów. Użytkownik portalu może uzyskać dostęp do modułów i niektórych powiązanych danych, takich jak oferty ...