Konfiguracja telefonu w Zoho Bigin
Telefon: Skonfiguruj swój telefon i wykonuj połączenia do swoich klientów za pomocą jednego kliknięcia. Kup numer i pożegnaj się z telefonem sprzętowym, z którego korzystałeś przez tak długi czas.
Sygnały: Otrzymuj powiadomienia o wszelkich interakcjach między Tobą a Twoimi klientami w różnych kanałach.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Konfiguracja konta
Użytkownicy w wielu organizacjach pracują z różnych lokalizacji, w różnych strefach czasowych i geograficznych. Każdy użytkownik może ustawić swoje osobiste preferencje w Zoho. Możesz spersonalizować i zarządzać ustawieniami na swoim koncie Zoho ...
Konfiguracja E-mail w Zoho Bigin
Skonfiguruj kanały komunikacji, aby pozostać w kontakcie z klientem. E-mail: Zintegruj swoją pocztę e-mail, aby wysyłać, odbierać i być na bieżąco z wiadomościami e-mail od klientów. Możesz zintegrować się z Zoho Mail, Gmail, Office 365 lub innym ...
Konfiguracja kanałów społecznościowych w Zoho Bigin
Skonfiguruj kanały komunikacji, aby pozostać w kontakcie z klientem. Społecznościowe: Dodaj swoje konto na Twitterze i bądź informowany za każdym razem, gdy klienci tweetują o Twojej organizacji.
Działania w Zoho Bigin
W firmie należy wykonywać różne działania i trzeba je wszystkie śledzić. W Bigin zadania, zdarzenia i połączenia są pogrupowane jako działania. Możesz utworzyć zadanie uzupełniające i przypisać je do przedstawiciela handlowego, dodać szczegóły ...