Kiedy w Zoho mail pojawia się powiadomienie? (ikonka dzwona w prawym górnym rogu)
Pojawienie się numerku przy ikonce dzwonu w prawym górnym rogu (nowy mail) pojawia się:1) gdy użytkownik został wspomniany w poście / komentarzu
2) gdy została wspomniana grupa w której jest dany użytkownik
3) gdy użytkownik stworzy post i ktoś w nim skomentuje.
4) gdy użytkownik obserwuje dany post i ktoś skomentuje na nim
5) gdy mail jest udostępniony do grupy / indywidualnie do danego użytkownika
6) przypomnienie o zadaniu gdy data jego wykonania jest blisko wraz z włączonym przypomnieniem
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Wstaw rekordy przez e-mail
Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Jak włączyć eDiscovery w Zoho Mail?
Zoho Mail zapewnia kompletne rozwiązanie do przechowywania, przeglądania i eksportowania wiadomości e-mail związanych z dochodzeniami wewnętrznymi, zewnętrznymi lub prawnymi Twojej organizacji. Aby włączyć eDiscovery w Zoho Mail: Zaloguj się na swoje ...
Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?
Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...