Kanały komunikacji w Zoho bigin
Ze względu na postęp technologiczny, istnieją różne sposoby kontaktu z klientami: e-mail, Twitter, rozmowy telefoniczne i zgłoszenia do pomocy technicznej. Może to wymagać przełączania się między różnymi aplikacjami, aby załatwić sprawę. Bigin łączy je wszystkie w jednym oknie, w którym można zarządzać wszystkim. Wystarczy otworzyć stronę szczegółów rekordu i wyświetlić wszystkie interakcje między Tobą a Twoimi klientami, otrzymywać powiadomienia, jeśli ktoś oznaczy Cię na Twitterze, wykonywać połączenia i odpowiadać na zgłoszenia do pomocy technicznej - wszystko z jednego miejsca.
Related Articles
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Konfiguracja E-mail w Zoho Bigin
Skonfiguruj kanały komunikacji, aby pozostać w kontakcie z klientem. E-mail: Zintegruj swoją pocztę e-mail, aby wysyłać, odbierać i być na bieżąco z wiadomościami e-mail od klientów. Możesz zintegrować się z Zoho Mail, Gmail, Office 365 lub innym ...
Klucz komunikacji serwisowej Zoho
Komunikacja pomiędzy usługami Zoho jest niezbędna do prawidłowego zarządzania informacjami. Klucz komunikacji z usługą Zoho (ZSC) umożliwia pobieranie danych przechowywanych w Zoho Desk z innych usług Zoho. Na przykład będziesz potrzebować klucza ZSC ...
Konfiguracja kanałów społecznościowych w Zoho Bigin
Skonfiguruj kanały komunikacji, aby pozostać w kontakcie z klientem. Społecznościowe: Dodaj swoje konto na Twitterze i bądź informowany za każdym razem, gdy klienci tweetują o Twojej organizacji.
Działania w Zoho Bigin
W firmie należy wykonywać różne działania i trzeba je wszystkie śledzić. W Bigin zadania, zdarzenia i połączenia są pogrupowane jako działania. Możesz utworzyć zadanie uzupełniające i przypisać je do przedstawiciela handlowego, dodać szczegóły ...