Jakie formy płatności za licencje Zoho są akceptowane?
Czy jest dostępna inna forma płatności za licencje Zoho niż karta kredytowa?
Tak Zoho umożliwia kilka form płatności za licencje. Płatności za licencje Zoho można dokonać w formie miesięcznych bądź rocznych abonamentów.
W przypadku płatności miesięcznych dostępnymi formami płatności są karty kredytowe oraz karty płatnicze Visa, MasterCard, American Express z wypukłym imieniem i nazwiskiem, czyli tzw. klasyczne karty debetowe.
W przypadku płatności rocznych dodatkowo istnieje możliwość płatności przez PayPal oraz za pomocą przelewu bankowego.
Płacąc przez PayPal należy zalogować się do swojego konta PayPal i dokonać płatności na: estore@zohocorp.com. W treści proszę wpisać adres Email ID dla konta dla którego będzie Ulepszana wersja Zoho.
Proszę również poinformować nas na adres info@biznespakiet.pl, że płatność została dokonana.
Proces ten należy powtórzyć w kolejnym roku, gdy abonament na wykupione licencje będzie się kończył i będą Państwo chcieli przedłużyć okres subskrypcji o kolejny rok.
Related Articles
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Czy jak dezaktywuje użytkownika to nie muszę za tą licencje już płacić?
Witam, chciałabym się dowiedzieć dlaczego otrzymaliśmy fakturę od Zoho za 4 licencje jak mamy 2 aktywnych użytkowników. Sama dezaktywacja użytkowników to za mało, nadal ilość licencji do wykorzystania jest taka sama jak pierwotne wykupiono i w ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Jakie są domyślne role w Zoho CRM?
Domyślnie Zoho CRM udostępnia role CEO i Managera. Możesz dodać więcej ról w oparciu o strukturę organizacji, takich jak kierownik sprzedaży, przedstawiciel handlowy itp. Aby utworzyć nowe role Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola ...