Jaki jest limit przechowywania artykułów w bazie wiedzy?
Baza wiedzy jest nieocenionym zasobem dla Twoich klientów, ponieważ może pomóc pracownikom lub klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na ich pytania. I właśnie z tego powodu, podobnie jak nie ma limitów liczby zgłoszeń utworzonych w Zoho Desk, nie ma również limitów przechowywania artykułów w Bazie wiedzy.
Oznacza to, że możesz dodawać tyle artykułów, ile potrzebujesz, bez żadnych ograniczeń dotyczących przestrzeni dyskowej lub liczby artykułów.
Related Articles
Organizowanie zawartości bazy wiedzy
Jednym z najprostszych i najczęściej pomijanych aspektów organizacji jest uporządkowanie artykułów w bazie wiedzy. Musisz zastanowić się, gdzie umieścić swoje artykuły, aby Twoi klienci mogli je łatwo zlokalizować. Musisz więc zacząć od założenia, że ...
Czy mogę utworzyć niestandardową politykę przechowywania?
W przypadku specjalnych lub niestandardowych wymagań, które wymagają przechowywania określonych wiadomości e-mail przez określony czas inny niż ustawiony domyślny okres przechowywania, administratorzy mogą zdefiniować niestandardowe zasady ...
Jaki jest maksymalny limit przekazywania wiadomości e-mail?
Możesz skonfigurować przekazywanie wiadomości e-mail ze swojego adresu e-mail do maksymalnie 6 adresów docelowych. Spośród tych 6 adresów 3 może zostać skonfigurowane przez administratora, a 3 może zostać skonfigurowane przez użytkownika. Aby uzyskać ...
Informacje o tej bazie wiedzy
Właścicielem niniejszej Bazy Wiedzy jest: Z Partners Sp. z o. o. Ostródzka 86h 03-289 Warszawa E-mail: info@zpartner.pl Jeśli znalazłaś/eś tą Bazę Wiedzy lub jakiś jej artykuł bezpośrednio za pomocą wyszukiwarki a poszukujesz Partnera/Resellera Zoho ...
Zarządzaj miejscem do przechowywania danych
Przestrzeń dyskowa w Zoho CRM jest podzielona na dwie kategorie: Dane i Plik, co zapewnia wyraźniejszą reprezentację. Te kategorie są dalej podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania. Przechowywanie danych Jest to całkowita ...