Jak zmienić hasło logowania do Zoho?
Zmień hasło do konta
Użytkownicy Zoho Mail mogą zmienić swoje hasło w sekcji Ogólne w Zoho Mail Suite.
Kroki, aby zmienić aktualne hasło:
- Zaloguj się na www.zoho.com/mail
- Kliknij Ustawienia >> Ogólne
- Wybierz Zmień hasło
- Podaj aktualne hasło i nowe hasło do konta.
Kroki do „Poproś o hasło”, gdy zapomniałeś hasła:
Kroki dla superadministratorów:
- Zaloguj się na www.zoho.com/mail jako Super Administrator
- Kliknij Panel sterowania >> Szczegóły użytkownika
- Wybierz użytkownika i wybierz „Zresetuj hasło”
- Podaj nowe hasło, potwierdź hasło i podaj hasło administratora
Jeśli jesteś użytkownikiem osobistym:
- Uruchom stronę www.zoho.com/mail/login.html
- Kliknij Nie pamiętam hasła
- Podaj swój adres e-mail logowania (główny adres e-mail inny niż Zoho)
- Link do resetowania hasła zostanie wysłany na główny adres e-mail, który wybrałeś dla swojego konta
Related Articles
Jak odzyskać konto e-mail, jeśli zapomniałem hasła?
W przypadku zapomnienia hasła do konta Zoho Mail oferuje dwie opcje odzyskiwania konta. Możesz odzyskać swoje konto, używając zarejestrowanego numeru telefonu komórkowego lub dodatkowego identyfikatora e-mail. Na stronie logowania wprowadź swój ...
Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?
Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?
Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...