Jak zmienić adres e-mail agenta?

Jak zmienić adres e-mail agenta?

Agenci mogą samodzielnie zmienić adres e-mail swojego konta w Zoho Desk. Wszystko, co muszą zrobić, to zastąpić istniejący adres e-mail nowym na stronie Konta Zoho.

Aby zmienić adres e-mail, wykonaj poniższe czynności:

    Zaloguj się do konta Zoho Desk przy użyciu istniejących poświadczeń.
    Kliknij swoje zdjęcie konta w prawym górnym rogu help desku.
    Kliknij Konto Zoho w dolnej części okna profilu.
    Spowoduje to otwarcie strony Konta Zoho na nowej karcie.
    Na stronie Zoho Accounts przejdź do Preferencje > Profil > Adres e-mail > Dodaj e-mail.
    W oknie Add Email wprowadź nowy adres e-mail wraz z aktualnym hasłem.
    Kliknij przycisk Dodaj e-mail.
    Nowy adres e-mail zostanie dodany jako dodatkowy adres e-mail.
    Na nowy adres zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zaloguj się na swoje konto e-mail i postępuj zgodnie z instrukcjami w wiadomości e-mail, aby zweryfikować nowy adres.
    Wróć do sekcji Mój adres e-mail na stronie Konta Zoho. Następnie możesz kliknąć ikonę E-mail obok dodanego adresu e-mail, aby nowy adres e-mail stał się adresem podstawowym.
    • Related Articles

    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...